Fusion Restaurant Timișoara

Alegerea unui restaurant poate fi un lucru complicat, mai ales când îţi doreşti o seară specială şi în mod normal, începi să te gândeşti şi la preferintele culinare ale celorlalţi prieteni sau invitaţi din acea seară. Din fericire, Restaurantul Fusion rezolvă această dilemă, venind cu un concept gastronomic nou care reuneşte cele mai cunoscute preparate culinare din întreaga lume. Astfel prietenii tăi pot alege: paella cu fructe de mare, burgeri, paste italiene, risotto, supe orientale, sushi, steak, peşte sau fructe de mare.

Acest concept a fost inspirat de faptul că Timişoara se va bucura de recunoşterea titlului de Capitală Culturală în anul 2021, aşa că acest concept se potriveşte de minune!

Restaurantul Fusion se găseşte în Bastionul Theresia, într-o atmosferă caldă şi primitoare. Mie, personal, îmi place numele ales: FUSION – fuziune, unire, contopire într-o singură unitate, aşa cum arată şi meniul lor. Împărţit în 6 părţi:

  • breakfast
  • experience
  • a la carte
  • special
  • midnight
  • wine (o selecţie variată de vinuri premium, peste 70 de etichete)

Apreciem că meniul este scris în română, engleză şi italiană, de folos turiştilor, asta însemnând fuziune 🙂 .

Decorul restaurantului este într-adevăr special, cu foarte mare atenţie ales: de la candelabre, design interior, lumini ambientale sau aranjarea mesei.

Vă recomandăm să vă faceţi o rezervare înainte de a le trece pragul, locul fiind destul de populat, deşi este deschis încă din anul 2016.

Am primit din partea casei nişte aperitive foarte bune cu anşoa şi ceva pireu de linte sau fasole, alături de o feliuţă de pâine prajită. Ne-a încântat gustul și prezentarea lor.

Imediat după aperitive, au venit şi preparatele culinare alese de noi: Tagliatelle cu salsiccia şi vinete. Am ales un preparat italian şi nu am regretat deloc, pentru că am primit o porţie generoasă de paste, foarte consistentă. Chiar am întrebat, dacă sunt paste de casă, pentru că erau fierte perfect pentru gustul meu. Răspunsul m-a uimit, pentru că nu erau paste de casă, dar aveau gust ca şi cum ar fi! Probabil că au folosit paste de calitate şi un timp corect de fierbere.

Tagliatelle cu salsiccia şi vinete – 25 lei (400 g)

Soţul meu s-a răsfăţat cu un Burger Fusion şi toată atenţia a căzut pe chipsurile de cartofi, pe băţ 🙂 ! Am gustat şi eu din burger, mi-a plăcut combinaţia de gusturi şi mai ales că nu era uscăcios şi avea un sos foarte bun la interior. Burgerul a venit însoţit de salată, chipsuri de cartofi şi 2 sosuri.

Burger Fusion – 39 lei (370 g)
I-am recomandat soţului meu să aleagă pentru desert: Glob de ciocolată Fusion, care am văzut că face mare vâlvă pe pagina lor de facebook, unde se promovează preparatele lor culinare şi evenimentele restaurantului.

Glob de ciocolată Fusion – 17 lei (180 g)
Într-adevăr, prezentarea desertului ne-a încântat cel mai mult! Ciocolata fierbinte făcea să se deschidă globul de ciocolată, asemeni unei flori, iar la interior am putut savura 2 tipuri de mousse şi un pandişpan pufos.

img_7950
Glob de ciocolată Fusion + 17 lei (180 g)
În schimb, eu am ales o Tartă Ying & Yang, preparată anterior cu 2 tipuri de ciocolată. Am gustat şi decorul: menta şi fructele roşii, find o combinaţie reuşită cu desertul.

img_7949
Tartă Yang & Ying – 15 lei (110 g)
Am observat că aproape la fiecare masă se servea măcar un desert Glob de ciocolată şi era plăcut să vezi entuziasmul clienţilor şi zâmbetul ospătarilor.

Aş repeta această experienţă, mai ales că am degustat o mică parte din opţiunile acestui restaurant select şi cu gusturi fine. Amabilitatea ospătarilor, muzica şi atmosfera au dus la o seară perfectă.

Puteţi alege cu încredere acest loc, chiar şi pentru prietenii mai sofisticaţi sau mai pretenţioşi, având mai multe tipuri de preparate culinare, chiar și la mic dejun sau prânzul zilei.

Bucuraţi-vă de fiecare moment!

Cu prietenie,

Rodica

 

 

Leave a Reply

