Seară sârbească la Berăria 700

Revenim cu nerăbdare să vă povestim despre experiența noastră, dintr-o seară obișnuită de joi, la Berăria 700, din Timișoara. Eram în dilemă ce locație să alegem pentru ieșirea cu firma, având în vizită și șefii, de la atâția kilometrii depărtare.

Majoritatea colegilor preferă puburile sau locurile unde poți, liniștit, bea o bere sau un vin bun, dar în același timp își doreau și să putem mânca, mai mult decât fast food sau o pizza obișnuită. Au fost colegi care au recomandat restaurantul Butter, dar nu se prea potrivea cu tematica noastră, fiind un loc chiar select din Timișoara.

Mi-a trecut ca un fulger prin minte, ideea de a încerca locația: Berăria 700, de care știam numai de pe facebook. Le-am propus colegilor, le-am arătat site-ul lor și pagina de facebook și decizia a fost luată. Un alt coleg a observat că joi seara aveau un eveniment pe facebook, o seară cu muzică live, invitați fiind formația de muzică populară sârbească: Șeve – Tamburașii din Serbia.

Berăria 700 este situată în piața cu același nume: Piața 700, din Timișoara, foarte ușor de găsit. Rezervarea a fost făcuta pentru 20 de persoane și totul a fost pregătit “ca la carte”. Locația este foarte încăpătoare, având mai multe încăperi. Totul frumos decorat, mai frumos decât mă așteptam.

Încă de la început am fost primiți cu amabilitate, ospătara fiind la dispoziția noastră non-stop. Meniurile aveau o gamă generoasă de bere și alte băuturi, pe lângă preparatele culinare, frumos aranjate pe categorii, fiind ușor de găsit. Nu ni s-a impus să comandăm platouri, ci fiecare a putut comanda ce a vrut. Dar cine a vrut un platou grill cu mici, carne la grătar, cartofi și murături, s-a putut asocia cu încă 4 persoane doritoare, plus că se putea suplimenta platoul cu mici, cartofi sau extra murături. Mi-a plăcut această flexibilitate. Aceste platouri nu cred că erau trecute în meniu.

Pentru început, colegii mei s-au decis să comande mai multe platouri de mezeluri și brânzeturi, deoarece ne gândeam că va dura ceva timp până ne va veni felul principal, mai ales că fiecare a comandat individual și eram un grup mai numeros.

Singura problemă a fost că a durat cam mult până au venit aceste platouri, probabil că mai aveau și alte comenzi, deși erau niște aperitive reci, care nu necesita timp de gătire, doar timp de pregătire 🙂 .

După această așteptare,…ne-au încântat aranjarea platourilor, gustoase, apetisante și, în același timp, proaspete. Pe platoul de brânzeturi am gasit și 2 recipiente cu dulceața de afine și unul cu miere, o combinație reușită, alături de brânzeturile de bună calitate.

Platou de mezeluri alese Berăria 700 (500gr) – 68lei
Platou brânzeturi maturate cu miere, dulceață și fructe ( 250gr) – 35lei

 După consultarea meniului, m-am oprit la preparate din carne de pește și am ales Șalău cu mălai prăjit și cartofi, fiind o porție generoasă, la care am adăugat un sos de mărar, foarte bun. De data aceasta, spre surprinderea noastră, felul principal a venit mult mai repede, nu am mai așteptat ca la aperitivele reci.

Șalău cu mălai prăjit și cartofi (400g) – 28lei
Colegii din apropierea mea, s-au asociat 5 persoane la un platou cu mici, ceafă de porc, cârnați, cartofi prăjiți, cartofi wedges și murături. Au suplimentat cu încă o porție de cartofi pai, mici și murături, dar totul a fost mai mult decât suficient.

Am comandat desertul de la începutul serii și a fost perfect așa, pentru că a venit imediat după ce toată lumea a terminat de mâncat felul principal. Eu am ales Lapte de pasăre, care a fost pe placul meu, dar voi reveni pentru papanași, mai ales că au o rețetă diferită, fiind papanași fierți, nu prăjiți.

Lapte de pasăre (250g) – 14lei
Papanași fierți cu smântână și dulceață de afine (200g) – 16lei
Seara a decurs cum nu se poate mai bine, m-a încântat locația, sonorizarea și muzica live, făcând dintr-o seară de joi obișnuită, o seară specială, în care m-am deconectat complet de programul meu zilnic.

Muzica populară sârbească a fost pe placul meu, mai ales că era muzică live. A fost o alegere excelentă de a petrece o seară la acest gastropub, într-adevar atmosferă de pub și mâncare excelentă, în același loc!

Mă declar foarte mulțumită de servire,… o singură persoană la un grup de 20 de persoane, care ne-a servit impecabil și a fost atentă la nevoile tuturor, amabilitate și profesionalism, mai rar întâlnit!!

Nu ezitați să încercați această locație din Timișoara și sigur veți fi încântați de atmosfera cu muzică live sau poate vă vor convinge evenimentele lor de pe facebook, cum sunt: serile de karaoke, muzica populară sau muzica jazz.

Vă doresc o zi minunată,

Rodica

 

 

 

Leave a Reply

