La Strada – Un nou început

Mare tristeţe vara aceasta când La Strada Bistro anunţa că îşi închid porţile, râuri, râuri de comentari confuze: De ce? Vă iubim! De ce?…

Am fost totuşi bucuroase pentru că recent fusesem pe la ei să ne delectăm cu vestiţii burgeri, aşa că am aşteptat nerăbdătoare până la noua deschidere!

Alte detalii legate de fostul La Strada puteţi citi aici. Asta pentru a face o comparație între ‘Vechiul’ şi ‘Noul’ La Strada. Nu mult după ce au îndurerat lumea cu vestea închiderii, anunţau că în toamnă vor reveni cu nou concept, un nou început…Şi asa au făcut, printr-un anunţ mult aşteptat pe facebook:

” Gata, gata, am înțeles! Voi ați cerut, noi ne-am conformat. De vineri, 7 octombrie, La Strada – Bistro se redeschide! Vă așteptăm cu un meniu nou nouț, un design interior de zici că ești într-o altă lume și cu aceeași atmosferă cu care v-am obișnuit! Vino să vezi la ce am muncit în ultimele 3 luni și să vezi ce înseamnă #thefoodarchitects. “

Au ţinut mereu lumea la curent pe tot parcursul perioadei până la deschidere, asta îmi inspiră că le pasă de clientelă.

Am făcut rezervare a 2-a zi după deschidere, la îndemnul lor de a face rezervare pentru că PRECONIZAU că în perioada următoare urma să fie destul de plin restaurantul. Localul este plasat în Iulius Mall Timişoara, la etajul 1.

Prima impresie a fost destul de şoc,… nu mă aşteptam să schimbe TOT !

img_6292
La Strada – Nou
13116519_1592754487651949_8942395287849088000_o
La Strada – Vechi

Denumirea a rămas La Strada, dar acum îl găsiţi La Mall 😀

Bucătăria este în continuare open space, ceea ce este interesant vizual,… localul este mult mai spaţios şi îţi dă impresia de fine dining.  Mă întreb dacă nu se simte miros de mâncare de la bucătărie :), ….dar unde am stat noi, nu am simţit.

Bun acum fără alte poveşti, aş vrea să trec în revistă plusuri şi minusuri, după părerea mea.

Am aflat că în ziua deschiderii au avut destul de multe neplăceri creeate clienţilor, pe care le-au detaliat pe pagina lor de facebook. Ai spune că tot ce se putea întampla rău, s-a și întâmplat:

” 1. furnizorii au întârziat cu livrările comenzilor cu aproximativ 2 zile, unii dintre ei, şi alţii 30 de zile. La întrebarea “de ce întârzie marfa?” toţi dau din umeri şi nu ai ce să le faci;
2. deşi au întârziat cu marfa, unii furnizori nici măcar nu au adus ce am comandat;
3. deşi au întârziat şi nu au adus ce am cerut noi, nici n-au adus suficient;
4. alarma de incendiu a dat 9 erori, deşi n-a avut loc nici un incendiu nicăieri;
5. şeful nostru de sală a leşinat în plin service de prânz;
6. ne-am trezit cu 100 de persoane în sala dintr-o dată, fiecare cerând altceva de mâncare – lucru care a îngreunat foarte tare service-ul;
7. casa de marcat a încetat din viaţă în plin service – pentru că aşa a vrut dânsa, şi a trebuit să oprim un ospătar din a servi pentru a bate manual bonurile;
8. am rămas fără apă din motive necunoscute până azi;
9. tot colectivul a muncit ENORM de mult pentru a reusi să finalizam amenajarea localului, unii dintre noi nu am dormit zile întregi la rând. ”

Numărul 6 – nu concep să fie folosit pe post de scuză. De ce aţi făcut sala de 100 de persoane dacă nu îi puteţi face faţă ca şi personal, dar şi legat de comenzi ?? Dacă nu poţi cu 100, atunci fă un local pentru 20 persoane sau suplimentează personalul. Ne-aţi îndemnat să facem rezervare pentru că vă aşteptaţi la volum mare de oameni…apoi spuneţi că nu v-aţi aşteptat la 100 de oameni…este contradictoriu!

Chiar dacă majoritatea preparatelor se fac pe loc, tot există o pregătire în prealabil, ca totul să meargă cât mai rapid. Eu zic că e normal ca lumea să comande fiecare altceva. Doar nu comandă toată lumea acelaşi burger! Poate ajuta dacă aţi fi avut specialitatea zilei. Poate la recomandarea ospătarului, lumea ar fi optat pentru specialitatea zilei, care ar fi uşurat cumva service-ul. Dar majoritatea clienţilor au aşteptat 1 oră după comandă, iar când comanda a venit, burgerii nu erau făcuți suficient.

În fine, trecând peste toate aceste incidente de la proaspăta deschidere,…noul meniu ‘a suferit’ schimbări de proporţii, la fel ca şi amenajarea locului. Nu doar schimbări de preparate, dar şi de preţuri 😉 ….înţeleg, mai mult spre fine dining, dar şi clienţii vor fi de alt gen, cu mai multe aşteptări…şi e de înţeles!

img_6308img_6309

Am ales burgeri pentru că am rămas cu conceptul de la localul vechi, dar am încercat un nou aperitiv şi o porţie de paste de casă cu creveţi:

Aperitiv: Blueberry Gravlax Crostini – 31 lei

Royal Cheese with egg and bacon (burger) – 38 lei

The Big Blue Whale (burger) – 40 lei

Haute Couture (burger)- 43 lei Da da 43 lei 🙂

Tagliatelle cu spanac, roşii cherry şi creveti în unt cu usturoi – 39 lei

Desert – 14 lei (care nu era în meniu, dar l-am văzut la ei în mini-frigider)

Aperitivul a fost senzaţional, de vis !!! Arăta foarte bine, o porţie generoasă din care am mâncat 4 persoane. După denumire nu ştiam exact la ce să ne aşteptăm, nu ştiam dacă va fi de ajuns pentru 4 persoane, deoarece nu ne oferea detalii despre gramaj sau ingrediente. Nu ne-am prins ce era Blueberry în acest preparat, dar cert e că am mâncat bruschete (pâine prajită) cu somon, brânză foarte fină şi bună, cu mărar, salată rucola şi mai multe tipuri de roşii.

img_6293
Blueberry Gravlax Crostini
img_6306
Royal Cheese with egg and bacon
img_6310
The Big Blue Whale
Fiecare burger era însoţit de un sos şi de cartofi chips, exact ca vechiul concept. Diferenţa e că acum chifla e cu totul schimbată, făcută din foietaj. Un concept original şi nou, care merită încercat! Deşi ospătarul ne-a convins să cerem carnea de la burgeri, medium plus, ca totul să fie fără probleme, atunci când am primit burgerii, mai mergea o idee făcuţi pentru că tot era rozalie carnea. Sfatul nostru: cereţi ‘bine făcut‘, dacă vreţi să evitaţi alte neplăceri,.. acum depinde şi de preferinţa voastră!

Rodica a încercat pastele şi e de apreciat că la acest preparat puteai să îţi dai seama din denumire ce vei mânca: Tagliatelle cu spanac, roşii cherry şi creveti în unt cu usturoi. Pastele au fost foarte gustoase, gusturi simple care se îmbinau perfect. Felicitări bucătarilor!

img_6307
Tagliatelle cu spanac, roşii cherry şi creveti în unt cu usturoi
Cum am zis, desertul nu era trecut în meniu, dar puteţi întreba ce au. Desertul a rămas neschimbat exact ca la vechea locaţie. Ne-a plăcut atunci ca şi acum!

img_6295

Plusuri:

  1. Primirea călduroasa în local, am fost conduși la masa rezervată.
  2. Ambianţa localului este într-adevar nouă şi surprinzătoare.
  3. Muzică placută în surdină.
  4. Chelnerii au încercat pe cât posibil să se asigure că totul este în regulă cu mâncarea şi că nu vom fi dezamăgiţi.
  5. Un nou concept la chifla de burger: este făcuta ca şi cum ar fi (sau este) un foietaj, destul de interesant!
  6. Excelent aperitivul, recomand Blueberry Gravlax Crostini! Excelenta combinaţia, foarte fresh!
  7. După necazurile care le-au avut în ziua deschiderii, s-au scuzat non-stop pe facebook pentru ce s-a întâmplat şi au oferit o masă din partea lor, pentru cei care au fost nemulţumiți.
  8. Design complet nou, până şi farfuriile sunt deosebite, se vede că s-a muncit foarte mult la amenajare.
  9. L-am văzut şi pe patronul localului servind clienţii şi asigurându-se că e totul în regulă.
  10. Locaţia este accesibilă din interiorul mall-ului, dar din câte ştiu are şi o intrare privată din exteriorul mall-ului.
  11. Noua locaţie este mult mai încăpătoare.
  12. Apreciem ţinuta ospătarilor (alb+negru).
  13. Mesele frumos decorate cu flori naturale şi lumânări.
  14. Personal tânăr.
  15. Loc special de pus garderoba.

Minusuri:

  1. Meniurile sunt imense, nu poţi să pui 2 meniuri faţă în faţă pe masă. Şi nu ar fi asta problema, zici că le citeşti din mână, dar meniul este ca o coala de hârtie moale.
  2. Meniu incomplet: fără gramaj la nici un preparat din meniu, fără descrierea ingredientelor unui preparat, mai ales unde e neapărat nevoie, multe denumiri în italiană și aici nu mă refer la tagliatelle, gnocchi, olio… Am stat cu telefonul în mână să caut pe google denumirea 🙂 (noi, care totuşi suntem obişnuite cu restaurantele).
  3. Am cerut o limonadă cu fructe de sezon, ospătarul mi-a zis că îmi va aduce limonada  La Strada, dar nu ştiam cum e asta,… cert e că am primit o limonada mai mult milkshake: conţinea banane şi zmeură, cremoasă şi foarte, foarte dulce, nesimţiind deloc gustul de lămâie.
  4. Când a venit mâncarea la masă, din cauza că a venit o altă ospătară cu 3 farfurii imense, (altă persoană ne-a luat comanda),… înainte să le pună pe masă, s-a dezechilibrat şi dintr-o farfurie, o parte din chipsuri au căzut pe jos, punând greşit burgerii deşi noi am specificat fiecare ce a comandat. Se uita neştiutoare la farfurii încercând să ii ghicească. Pană au ajuns toate farfuriile pe masă, ospătara le-a mai inversat o dată, cerându-și scuze, dar în timp ce mâncam ne-am dat seama că tot sunt inversate farfuriile. (burgerul Haute Couture cu burgerul The Big Blue Whale)
  5. Ospătarii nu cunosc preparatele destul de bine; am ajuns să mâncam preparatele inversate (burgerii), pentru că nimeni nu mai ştia ce burger este (destul de neplăcut).
  6. Timpul de aşteptare a fost peste 40 min în ideea în care erau 3-4 mese ocupate. Un cuplu de lângă noi, au dat comanda după noi, dar aproape au terminat și de mâncat o porţie de paste şi o porţie de raţă confiată cu cartofi, până să primim şi noi 3 burgeri si o porţie de paste.
  7. Preţuri mari pentru ce primești. Chifla din foietaj (noul lor concept), bucata de carne de vită, ou ochi, o fâșie de bacon, o felie de brânză străvezie gen hohland, o foaie de salată și sos – 38 lei 🙂 Burgerii sunt între 35-43 lei.
  8. Aceeaşi problemă peste tot la noi, cum se umple puţin după ora 21, cum nu mai fac faţă chelnerii, spre sfârşitul mesei a trebuit să ne tot uitam după chelner, să ne facem văzuţi, să întrebăm de desert, apoi nota de plată (care a fost destul de consistentă).
  9. Nu au actualizat meniul online.

Pagina lor de facebook aici.

Dacă vă place noul concept, mai stilat şi spre fine dining La Strada, faceţi o rezervare şi povestiţi-ne cum a fost pentru voi această experienă!

Revenim cu şi mai multe noutăţi pe blog,

Andreea şi Rodica

 

 

Leave a Reply

