Restaurant Casa Voastră

Restaurantul Casa Voastră este o oază de verdeaţă în zona Lipovei din Timişoara.

Într-o zi călduroasă din luna iunie, am ajuns până la acest local, doar…doar, a mai atenua din năduşeala din Timişoara.

This slideshow requires JavaScript.

Foarte plăcut surpinse am fost de terasă, ca o grădină ascunsă între blocurile din jur.

3 alei despart terasă şi dau în 3 foişoare, locul perfect pentru un grup de prieteni.

Meniul restaurantului este unul extrem de divers. Link aici.

Dar, vreau să vă spun în primul rând, ei se axează pe concepul SLOW FOOD, promovând alimentele tradiţionale, luptând împotriva restaurantelor de tip fast-food.

“Mişcarea SLOW FOOD a apărut în Paris, pe vremea când România abia întâmpina fast food-ul.”
Pentru aperitiv, am ales un platou de brânzeturi cu dulceaţă, nuci, stafide.

image

Felul principal a fost o surpriză de proporţii…

image

Platou mixt grill, carne de pui, porc, vită, cârnaţi de casă, dar şi….creveţi!!

image

Pentru desert, am optat pentru clătite ungureşti, un deliciu! 13.50 ron.

Preţurile mi se par mai mici, comparativ cu alte restaurante din oraş.

Şi pentru că ieşirea a fost un succes, am decis să repetăm experienţa, dar de data aceasta împreună cu partenerii noștrii.

Am ajuns într-o vineri seara, pe la 21:00, şi flămanzi fiind, am ales Platou Mixt grill 4-5 persoane: 2100 g de mâncare, 100 ron!! Oare vom reuși să mâncăm tot?

Nici o problemă… după mai bine de 1 oră de aşteptat după mâncare :))

După zeci de frustrări, glume,… deja ne durea gâtul de atâta uitat după chelner şi după platoul nostru…

This slideshow requires JavaScript.

Dar da…în ultimele clipe a ajuns, pentru că era trecut de ora 22, iar restaurantul știam că se închide la ora 23.

Într-adevăr gustos, savuros, l-am mâncat pe ne-răsuflate tot :))

La fel şi clătitle care au urmat.

Clatite Ungureşti cu mac şi sos de vişine.

Gundel cu cremă de nucă, lapte, miere, rom şi stafide. Mmmm.. yummy!!

image

Câteva note de final:

Restaurantul merită atenţie, pentru că are un potenţial mare, tocmai pentru grădina frumoasă pe care o are!

Poţi merge liniştit şi fără rezervare, nu am găsit să fie plin niciodată!

Nu pot să generalizez că se aşteaptă mereu mult după mâncare, dar având în vedere conceptul lor de SLOW FOOD 😀, recomand să vă încărcaţi cu răbdare!

Pagina lor aici. Şi da.. din pozele frumoase de pe facebook , se organizează şi nunţi în grădină!

Bon appetit!

Leave a Reply

