My happy birthday cu Jack’s bistro

În Timișoara avem din ce în ce mai multe alternative de a ieși cu prietenii la o cafea în zona centrală. După câte am observat, anul acesta au fost în vogă burgerii și gogoșile, de aceea au apărut locuri unde le avem pe amândouă: și gogoși și burgeri la: Jack’s bistro.

Fiind într-o locație centrală, am ales să beau un cappuccino într-o zi ploioasă de vară, chiar la Jack’s bistro. De cum am intrat, am fost ispitită de gogoșile glazurate cu ciocolată din vitrină, așa că am adăugat imediat o gogoașă cu ciocolată albă, care mi-a plăcut, a fost aromată, proaspătă și mare, fața de ce am mai mâncat eu până acum.

Ce frumos e decorat acest bistro! Mi-a plăcut mult mobilierul din lemn, colorat, totul așa confortabil, creând o atmosferă plăcută!

La o masă alăturată, am văzut că se pregătea o surpriza pentru o aniversare: un tort din mini-donuts. Arăta așa de bine!!…am făcut repede o poză, gândindu-mă ce frumos ar fi să îmi surprind prietenii sărbătoriți sau să sărbătorim așa la ziua mea 🙂 . (poza e mai mică pentru că am folosit cât mai mult zoom 🙂 )

Uite că, zilele au trecut și se apropia ziua mea de naștere 🙂 . Eu, de obicei, nu aduceam bomboane sau prăjituri la școală, pentru că ziua mea era în vacanță de vară, dar de când m-am angajat, am avut mereu ocazia să îmi sărbătoresc și ziua mea de naștere cu colegii de la birou. Nu suntem o firmă mare, dar e așa plăcut să vezi că e ziua cuiva și că putem să ne strângem laolaltă, să mai socializam, bineînțeles la un suc și o prăjitură.

Sunt câteva cofetării de unde eu și colegii mei, comandam, în avans, prăjiturile (de obicei ceva dulce și ceva sărat), dar mereu mi-am dorit să diversific puțin, de aceea, de-a lungul timpului, am încercat vreo 3 cofetării, dar nu am fost mereu mulțumită de ce am comandat și ce am primit de fapt!

De când sunt mai la curent cu locurile noi din Timișoara, am văzut pe facebook că Jack’s bistro are clienți mulțumiți care au primit la birou American combo: adică mini-donuts și mini-sandwichuri, numai bune de împărțit colegilor sau prietenilor la o zi de naștere.

Am inspectat toate pozele de pe pagina lor de facebook și m-am gândit că vreau și eu să le fac o surpriză colegilor mei, să încercam ceva nou. Era totuși un risc, pozele lor arătau așa de bine, dar aveam puține emoții dacă exact așa mi se vor livra și mie. În viață mai trebuie și să riști, așa că am luat numărul lor de telefon și am sunat. Comanda telefonică a decurs excelent, amabilitate, livrare la domiciliu și tot ce am vrut! Vă apreciez pentru profesionalitate!

Mi s-a oferit varianta să ridic comanda de la sediul lor sau să mi le livreze cu un taxi, iar eu să plătesc transportul lor. Pentru comenzile mai mari de 300 RON, ofereau transport gratuit, dar comanda mea era mai mică, așa că am ales să mi se livreze cu un taxi, direct la sediul firmei unde lucram. În felul acesta nu mai pierdeam nici timp, și ajungeau exact în dimineața dorită.

Mă gândeam că trebuie să dau un avans înainte să mi se livreze comanda, dar ei au fost foarte drăguți și mi-au spus că pot achita comanda în termen de 2-3 zile după ce se livrează ce am comandat, nu e nici o grabă, ci pot plăti când îmi este mie mai bine, atunci când am drum prin zona lor. Vă mulțumesc pentru înțelegere și e într-adevăr așa comod să comanzi direct la birou fără alte drumuri!

Au sosit cutiile cu American Combo: am cerut 2 cutii de mini-donuts (30lei/cutie). O cutie avea 40 de mini-donuts, toate asa frumos decorate, exact ca în pozele văzute anterior! Alături am avut și o cutie cu mini sandwich-uri (40RON/cutie), excelent realizate cu pâine integrală, pufoasă, cremă de brânză, ardei roșu, salam, salată rucola și puțin sos pesto. O combinație foarte bună și tuturor le-a plăcut ideea de a avea și sandwich-uri pe lângă ceva dulce, mai ales că era dimineață!

Cred că a fost o surpriză plăcută pentru colegii mei, toți se uitau la ce am adus și nu știau ce se întâmplă, a cui e ziua de naștere sau ce sărbătorim! Am primit cuvinte frumoase și aprecieri pentru cele aduse. Mulți colegi mă întrebau de unde le-am cumpărat și cu drag le-am povestit cum le-am comandat direct la birou și cu ce se ocupă cei de la Jack’s bistro.

De aceea, am vrut să împărtășesc această experiență mai departe, poate cuiva îi va folosi atunci când va avea un eveniment de sărbătorit și vă îndemn să urmăriți pagina lor de facebook unde am văzut că se ocupă și de Candy bar din mini-donuts 😀 .

Cu siguranța vom reveni la acest bistro să încercăm și preparatele lor (mai ales burgerii :)) ).

Vă doresc cât mai multe surprize din partea prietenilor și La multi ani celor sărbătoriți!

Cu prietenie,

Rodica

 

 

 

