Beyonce Formation Tour Milano

Cu ocazia show-lui Super Bowl 2016, Beyonce îşi surpinde fanii încă o dată anunţând într-un video de nici 30 secunde, un nou World Tour !! Wow wow !

Mi-am zis că merg şi dacă e sfârşitul :)) De prea mult timp mi-am dorit să ajung la un concert de al ei, acum era ocazia perfectă.

Formation Tour, numit după noul ei single în care pune accent pe Black Lives Matter, va începe pe stadioanele din America de Nord din 27 aprilie 2016, urmând ca în vara să ajungă şi în Europa, în nu mai puţin de 13 ţări europene.

Am luat la puricat toate oraşele din Europa unde urma să ajungă, luând în calcul şi un scurt city break dacă se poate. Şi după ce am făcut un masiv search pe wizzair, a rezultat Milano în 18 Iulie! Aş mai fi optat pentru Paris, dar de când cu atentatele parcă totuşi nu.

Biletul de avion foarte scump, vara parcă se triplează preţurile pe Wizz. 10 milioane 2 persoane, dus-întors, fără bagaj.

Am urmărit când se puneau în vânzare biletele pentru concert, ca să prindem locuri bune. 140 euro şi pentru concert, 2 locuri. În fine, am scos cardul fără să mă uit sau să mă gândesc de două ori. Pentu că îmi doream atât de mult să ajung la concert, preferăm să mă gândesc mai încolo la costuri ( sau niciodată :)) )

Acum să vă povestesc puţin despre ziua concertului şi de ce trebuie să mergeţi măcar o dată în viaţă la un concert asemănător, de magnitudine mondială.

Cel mai teamă îmi era de cozi şi lume multă sau să nu se amâne cu 3 zile în urmă şi să rămân cu banii daţi în toate părţile.

Concertul urma să se ţină la stadionul San Siro, unde încap nu mai puţin de 70.000 mii oameni.

SanSiro_GiuseppeMEAZZA-1437x700.jpg

Biletele am ales să le ridic chiar în ziua concertului. Era coadă normal, dar în nici jumătate de ora aveam biletele în mâna. Am fost şocată să văd oameni stând pe jos care aşteptau să între la concertul ce urmă să se deschidă la ora 18. Lumea aştepta încă de la ora 12 după masă pentru un loc în faţă!

imageimage

Am zis clar, o să fie nebunie.

În ziua aia, după masă nu am mai făcut nimic, decât odihnă pentru show-ul ce urma!

Senzaţia de fluturi în stomac a început chiar din metrou, când, cu 4-5 staţii înainte de a ajunge la stadion, tot metroul s-a umplut de tineri, mulţi îmbrăcaţi cu nouă ei colecţie de haine sport Ivy Park.

image

Pe la ora 18 full full de lume în jurul stadionului. Cozi la fiecare intrare în stadion. Ajunşi la poarta 3 unde aveam să intrăm, nu îi vedeam nici capătul nici unde începea :))

image

Dar totul a decurs foarte repede, nu am stat niciunde mai mult de 5-10 minunte să trecem de porţile de securitate. Peste tot erau paznici, şi personal special în a dirijia mulţimea. Şi toţi care aşteptam să intrăm în station…toţi erau atât de entuziasmaţi, orice întrebai pe oricine îţi răspundea cu cel mai mare zâmbet, dacă din greşeală te atingea cineva îşi cereau scuze imediat.

Am urcat scări care parcă nu se mai terminau până la locurile noastre. Dar odată ajunşi sus am fost copleşiţi de magnitudinea şi imensitatea stadionului. Lumea numai ce începuse să ajungă.

imageimageimageimageimage

În deschidere au cântat Sophie Beem, Ingrid şi Chloe x Halle, urmând ca la 20:45 să intre pe scenă Beyonce. Atmosfera s-a încins bine de tot pe la ora 9 pm, tot stationul era full, SOLD OUT, toţi îi strigau numele BEYONCE BEYONCE!!

imageimageimage

Am avut mare noroc că am ales rândul 1 din tribună, numai bine aveam loc să ne ridicăm în picioare să dansăm/urlăm/facem poze.

Un cub de film masiv ce se deplasa, a fost fundalul pentru scenă, şi a ajutat foarte mult în transformarea unui stadion de fotbal într-o arena de magie. Când a început show-ul toată lumea urla neîncetat, şi atunci când Bey a ajuns pe scenă, îmi tremura şi telefonul în mâna să mai fac poze :)) Nu pot descrie în cuvinte sau fotografii toată atmosfera, tot spectacolul de lumini, lume…
“Milan If you came to have a good time, say, ‘I slay!’”

“If you’re proud of who you are and where you’re from, say: ‘I slay’!”

Mulţimea era o mare întunecată punctată cu lumini iPhone.

This slideshow requires JavaScript.

A cântat un mix fără sudură de 37 de piese, începând cu “Formation”, deplasându-se printr-o porţie bine ritmată de cântece Lemonade şi melodii preţioase timpurii. Show-ul se încheie cu un şir de piese populare petarde, foarte dansabile şi câteva momente finale heart touching.

De asemenea, ea a mulţumit lui Prince pentru “muzică frumoasă” şi lui Dumnezeu pentru că vorbeşte prin toţi “artiştii săi”. S-a ţinut un moment de reculegere pentru Prince, moment în care toate luminile s-au făcut mov pe melodia Purple Rain timp de un minut.

Nici un picior pe scenă nu a fost acoperit, ceea ce a fost uimitor, având în vedere stilul în care-au fost îmbrăcate dansatoarele-aproape toate erau black women: semănau izbitor cu patinatori gotici în costume durdulii, cu mâneci lungi şi paiete. Ţinutele ei se schimbă- pentru care au existat aproximativ şase în două ore de spectacol-au variat cu bodysuits inscripţionate cu paiete roşu şi auriu, în forme geometrice.

This slideshow requires JavaScript.

Genialul design set a avut fiecare persoană de pe stadion cu sentimentul că au fost în primul rând, prin aruncarea în aer a imaginii în timp real a lui Beyoncé la dimensiunea unei clădiri. Dansatoarele au fost suspendate şi răsucite de la capetele firelor, cu o contorsionare într-un cub de metal în aer. Regina Bey a avut un joc în stil Game of Thrones, care s-a ridicat din măruntaiele scenei. În plus, în mod evident, au existat focuri de artificii, pirotehnie, şi o grămadă de confeti. Elemente de mişcări de dans African au fost încorporate pe tot parcursul show-lui.

Cel mai mare aspect de proiectare a fost podiumul de prezentare, care şerpuia drumul său într-o formă de L în mulţime pe teren. Spre finalul emisiunii, s-a dovedit a avea o bandă rulantă pe ea, care muta dansatorii lin în public înainte de coborârea într-un bazin de apă, pe melodia “Freedom”. Tonul a fost serios şi cu încărcătură emoţională dat fiind mesajul puternic al melodiei pentru drepturile civile. Modul în care dansatorii au stropit cum au mărşăluit şi călcat în picioare apă, a fost, de asemenea jucăuş şi incredibil pentru a fi vizionat.

gallery-1467613011-20160703-ev2i8307

O mare parte din melodii sunt de pe noul ei album Lemonade, astfel show-ul s-a concentrat aproape de temele puternic vizuale şi diverse simboluri care înconjoară feminitatea black, însoţite de interludii prin poezia Warsan Shires, care a fost adaptată pentru Limonade.

Un singur video a arătat cântăreaţa cu un bot de diamante şi un aparat de ras care ieşea din gura ei, pe care ea a folosit-o pentru a tăia o cruce fără vărsare de sânge pe limba ei. Mulţimea a fost fără suflare când Bey a întrebat: “Why can’t you see you are the love of my life?” Damn!

Beyonce's Formation World Tour - Miami

This slideshow requires JavaScript.

Au fost cele mai scurte 2 ore din viaţă mea! Am trecut prin toate stările posibile, cântând şi dansând frenetic pe melodiile ei, lacrimi în ochi la melodii mai touchy precum Halo, 1+1, Love on top. Are o voce incredibilă! Nu se compară cu nimic de pe Youtube, vrei să auzi pe cineva live, mergi la concert, punct.

Organizarea la stadion a fost impecabilă, chiar după terminarea concertului, transportul în comun mai rula pentru încă o oră, totul a mers perfect, în nici 15 minute am ajuns la hotel înapoi.

Concluzii..? De ce am stat atât să merg la un concert?? Aştept cu nerăbdare următoarea ocazie de a mai repeta experienţa.

City break-uri şi să te fotografiezi pe la diverse atracţii turstice, să mănânci sau să bei, asta faci mai mereu când mergi în vacanţă, nu?

Dacă ai un cântăreţ de calibru mondial, surprinde-ţi toate simţurile şi cumpără-ţi un bilet la concert! Merită, meriţi!

Pentru curioşi, aici puteţi urmări o parte din concertul de la Milano, pentru o experienţa 1% din ce a fost de fapt live 🙂 Pentru alte poze de la concertele ei, vizitaţi Beyonce.com

 

 

 

