O seară delicioasă la Rivière Brasserie

Unde să mergem în Timișoara într-o seară caldă de iulie… ??

Cu toții căutăm o oază de verdeață, răcoare…, din păcate, alegerile sunt limitate! Parcă nu iți vine să stai tot între betoane la o terasă. Și da,… toată lumea se înghesuie la Rivière pe malul Begăi 🙂

Am ales și noi să luăm cina aici, cu toate că în alte dăți am avut de așteptat mai mult, tocmai din cauza mulțimii de oameni de la terasă. Cred că ar trebui mai multe restaurante pe malul Begăi 😀 să profităm de verdeață în sezonul cald!

Am făcut rezervare din timp, și bine am făcut, deoarece ne-au rezervat o masă perfect plasată cu vedere la canalul Bega, din Timișoara și strada pietonală de lângă (am fost tare norocoase) !

img_5126

img_5272

This slideshow requires JavaScript.

Era full de lume în jur, oameni care stăteau la coadă așteptând, doar.. doar ca cineva să elibereze o masă.


Meniul lor s-a schimbat de la ultima mea vizită,…dar inventiv creeat deoarece trebuia să răsfoiești  prin toate preparatele lor până te hotărai la ceva, iar când te hotărai, le aveai pe toate deschise exact la ce vrei să comanzi!
Ca și aperitiv, am ales Platoul: Camembert pane cu migdale, sos fructe de pădure și portocale 200g  17 RON (Camembert, fulgi de migdale, pesmet, ou, fructe de pădure, portocale)

img_5273

Senzational acest platou !!! Dulceața de fructe de pădure și portocala atent decojită, iți lăsa impresia de un desert ușor ( mai ales că brânza camembert nu este prea sărată). A fost excelent aperitivul, exact cât să nu te sature și să rămână loc pentru felul  principal….

image

Felul principal: Ravioli de casă cu pui și ciuperci sălbatice (25 RON). Foarte interesant și gustos preparatul, păcat doar că ciupercile erau foarte, foarte sărate; iți venea să le dai la o parte 😦 .

image


Rodica a fost mai norocoasă, totul arata așa de bine la preparatul ales de ea: Rulouri de Curcan cu sos de muștar, piure de cartofi si Baby carrots 34 RON. O combinație perfectă atât vizual cât și la gust.

O altă încercare a fost Chicken Fajita cu orez aromatizat 200/150g 28 RON (piept de pui, ardei, chimen, ardei iute, sos de roșii, usturoi, orez, unt, sos de soia, cheddar). Destul de bun, dar nu știu dacă aș mai încerca, a fost puțin cam grea și cam condimentată pentru gustul meu.


Alte preparate degustate de noi: Fritto Calamari Gamberi cu sos Calypso 250/80g 38 lei, excelente Coaste de porc marinate cu cartofi prăjiți și Supă cremă de legume 25ml  12 lei, foarte bună cu dovleac de sezon.

În această seară, am încheiat apogeotic cu un desert delicios: Crumble de migdale cu cremă de lapte și fructe de pădure (15 RON).

image

O daa!!! Așa da desert! Explozie de gust,… dulce, chiar o bombă de plăcere pentru papilele gustative :)) Crema de lapte foarte fină, și combinația cu migdale și fructe de pădure a fost genială! Felicitări!

Rodica a încercat Trio Mousse, care a fost la fel de delicios :X !

img_5276

Mereu am mâncat deserturi deosebite la Rivière. Aș vrea să vă recomand și desertul lor faimos (așa zic eu): Black Crêpes – Clătite negre (cu cacao). Ne-am adus și prietenii să le testeze!

2015-11-14 19.44.27

Cred că, de trei ori la rând, am comandat aceste clătite, nu mă puteam sătura cât erau de bune 😉

Despre servire, mereu am avut o părere foarte bună, niciodată nu am avut nimic de reproșat! În această seară chelnerul care ne-a servit, a încercat să nu ne lipsească ceva, a întrebat și daca am fost multumite de preparatele alese, ceea ce am apreciat!

Per total, chiar daca am avut parte de puține minusuri, seara a fost incredibilă; atmosfera perfectă pentru o seară de vară !

Bucurați-vă de vară și de timpul liber!

Andreea și Rodica

 

P.S Am uitat să vă zicem să încercati înghetata lor și meniul zilei !

Găsiți noutăți pe pagina lor de facebook.

 

