Burgeri colorați la Bistro DoDo 

Ce frumos este în Piața Unirii de când au terminat lucrările de amenajare ! Au răsărit multe străduțe pietonale, băncuțe, opere de artă și multe, multe… evenimente culturale! E o plăcere să faci o plimbare și să găsești de fiecare dată câte ceva nou! Desigur, parcă nu e de ajuns doar o plimbare, mai vrei să mai zăbovești puțin, așa că hai să stăm la o terasă să ne mai bucurăm de vară, timp liber și toate bucuriile vieții!

Azi vroiam să încercăm ceva nou, ceva ce nu am mai mâncat, așa că locul potrivit era Bistro boutique DoDo, care e situat chiar în inima Pieței Unirii (din Timișoara), cu o priveliște absolut încântătoare!

 

Soare arzător, cer senin, nici urmă de nori, numai bine de stat la o terasă. Am ochit o masă liberă și am luat nerăbdători meniurile la inspectat (meniurile erau deja așezate pe masă). Multe opțiuni, dar vrem ceva diferit astăzi, ceva ce nu am mai mâncat până acum.

Centru istoric arată foarte bine de aici de pe terasa DoDo:

Am comandat un ceai și o limonadă, cam la extreme: ceaiul fierbinte și limonada am specificat să fie fără gheața, dacă se poate. Ospătarul care ne-a luat comanda a aprobat că se poate și și-a notat conștiincios. Când a sosit la mine limonada, din păcate, avea gheață 😦 !!! Chiar nu o puteam bea așa, nu îmi mai reveneam de o săptămână cu gâtul, de când am mâncat o înghețată bună de tot,.. dar prea rece!

Am rugat politicos ospătarul să ne schimbe limonada, pentru că nu e ceea ce am cerut. El și-a cerut scuze, zicând că nu e vina lui, de fapt, cel care a preparat limonada se pare că a uitat cerința mea. În fine, bine că s-a rezolvat, am primit altă limonadă, de data asta fără gheață! (mai târziu… surprizăă când am primit nota de plată :))

Într-adevar locația acestui bistro are un mare plus, pentru că nu am simțit așteptarea burgerilor comandați, ci atenția noastră era îndreptată spre centrul pieței, unde lumea se plimba în voie, stăteau pe iarbă, se bucurau de o așa zi însorită! Foarte frumos!

Au sosit DoBurgerii !!! Hmm…totul arată bine, inelele de ceapă se apăsau pe burgerii colorați, iar cartofii au fost foarte buni cu sosul casei, sosul DoDo. Cel roz e burger de pui și are o culoare așa rozalie de la sucul natural de sfeclă roșie. Inventiv, nu?

Burgerul  DoPui conține salată verde, carne de pui, brânză cheddar, fulgi de ceapă, roșii uscate, sosul DoDo și deasupra chiflei semințe de susan.

Burgerul cu chifla neagră e burgerul DoVită, adică făcut din carne de vită, fiind asemănător cu cel de pui, doar având în plus, cred că sparanghel verde. Cum vi se pare burgerul negru? Apetisant? Dacă vă întrebați de unde îi vine culoarea naturală, aflați că e colorat artizanal cu cerneală de sepie. Wow…asta da noutate în Timișoara!

În meniul lor se găsește și o alternativă pentru cei vegetarieni: Burgerul DoVegetarian, un burger colorat natural în culoare verde de la spirulină. Pe lânga burger-ul vegetarian mai sunt și alte opțiuni, tot vegetariene: salate, baghete etc. Noi, cum iubim carnea, am ales doar burgerii cu carne :> .

Deși am vazut și review-uri negative pe pagina lor de facebook 😦 (legate de comenzile la pachet și de gătire insuficientă a burgerilor), un lucru interesant ar fi că: ei spun că nu folosesc carne congelată pentru burgeri, ci carnea ajunge proaspătă la ei, zilnic! E de apreciat, nu?

Dacă urmăriți ofertele lor, puteți să vă bucurați de Happy Hour când toate produsele au 25% reducere. Uneori la un anumit preparat primești din partea lor un fresh de portocale, o bere heineken sau un pahar de vin gratis. Toate aceste oferte le anunța ei, pe pagina lor de facebook.

Mai neplăcut a fost atunci când am cerut nota de plată și ne-a spus ospătarul că avem de plătit 56 lei + prețul limonadei care nu a trecut-o pe bon. Înteleg că a fost o încurcătură cu limonada cerută fără gheață, dar Doamne ajută ca nu au trecut-o pe bon de două ori :)) (ne-am gândit noi și la ce era mai rău) ! Nu m-aș fi supărat să-mi fi adus un bon separat pentru limonadă, dar nici noi nu am mai spus nimic,… faptul era deja consumat, cred că ține de respectul față de client! În fine, eram prea bine dispusi să mai stăm să clarificăm detaliile astea! Am lasat banii și am plecat, puțin dezamagită de corectitudinea din ziua de azi 😦 !

Per total, noi am avut o experiență plăcută și apreciem concepul lor îndrăzneț și ideea de a promova ceva nou în Timișoara, așa că, din când în când, merită să încercați ceva nou!

Cu prietenie și voie bună,

Rodica

