La Strada – gustul e pe primul loc !

La Strada – este unul dintre locurile noastre preferate unde de fiecare dată mâncăm ‘bine’ ! Recunosc că am amânat să scriem un review despre acest loc pentru că ne doream să revenim și să ne mai bucurăm încă o dată de această experiență culinară și apoi să scriem articolul!

Așa începe povestea celor de La Strada: „De la dorința de a oferi oamenilor o alternativă la junkfood, folosind exclusiv produse proaspete, alese de noi, gătite corect, utilizând tehnici moderne dar tinând cont de paleta de gust cu care Timișorenii sunt obișnuiți” – Victor, La Strada

Am preluat acest citat de pe pagina lor de facebook, unde mereu ne dezvăluiesc din secretele lor și postează poze cu tot felul de mâncare apetisantă, că îți vine să lași facebook-ul și să te duci chiar acum să le încerci preparatele 😀 ! Neapărat să citiți și povestea de pe pagina lor web !

Ni s-a spus că mergem în tot felul de locuri în trend, din Timișoara și tocmai pe ei (pe cei de La Strada) i-am ocolit, dar nu e așa, nu i-am ocolit, ci locul lor a fost mereu pe lista noastră, ocupând cel mai bun loc, atunci când vorbim de burgeri !

În decursul vizitelor noastre, au fost destul de multe schimbări (pentru cunoscători): au schimbat decorul restaurantului, au schimbat meniul, preparatele și chiar prețurile au crescut (dar calitatea a rămas primul loc) ! Le puteți găsi pe site.

La partea băuturilor am avut ocazia să mi se recomande un milkshake de cocos (de vis!), l-am căutat în meniu la următoarea mea vizită si nu mai era 😦 . Dar am găsit un alt mocktail (non-alcoolic), care mi-a încântat simțurile: Rainbow (Kiwi, Fructul Pasiunii, suc de Portocale și Ananas la 14.50 ron ).

Ni s-a recomandat să începem cu un aperitiv, deși am uitat că burgerii lor sunt ‘foarte consistenți’, și noi ca niște ladies, nu putem mânca exagerat de mult, dar cum să rezisti când ți se aduce un astfel de aperitiv, pe cât de aspectuos, pe atât de bun:

Ne-am gândit și la o idee pntru cei de La Strada: Cum ar fi dacă acest aperitiv, în loc de prosciutto crudo ar avea somon afumat? Mmm…ar fi un alt aperitiv delicios!

Pot să îl declar cel mai bun burger din Timisoara, fără să îmi pară rău! Orice alegere veți face, veți găsi arome noi și în primul rând alimente de calitate. Iți trebuie puțină îndemânare atunci când te apuci să îl mănânci. Te întrebi: Bun…dar cum pot să îl mănânc acum ?… e destul de mare,….Să folosesc tacâmurile?! După o luptă pe cinste, vezi cine va câștiga 😀 !

Arată prea bine să o consideri mâncare sănătoasă ! Dar este 100% ! Uite că se poate mânca și sănătos,… excepție fac chipsurile de cartofi care sunt prăjite, dar din când în când nu ne condamnă nimeni!

De la burgeri de pui, vită, curcan, somon pâna la burger fără carne, totul e diversificat. I-am făcut puțin geloși pe soții/viitori noștri soți, când le-am arătat cum ne-am răsfățat în această seară La Strada.

Dacă vreți să vă impresionați prietenul, care poate e puțin gurmand, sigur va fi o surpriză reușită!

Restaurantul e mereu plin, de aceea vă recomand să vă rezervați locuri dinainte, dacă vreți neaparat să nu ratați un prânz sau o cină La Strada (încercați varianta lor de meniul zilei!). Desertul a fost de asemenea foarte bun 🙂 !

img_2834

Am avut parte mereu de cea mai atentă servire, am primit recomandări culinare fără efort și mereu am plecat mulțumite de ce am mâncat și de ceea ce am comandat! Felicitări, faceți o treabă excelentă!

Savurați mâncarea fără regrete…până la ultima bucățică!

Cu prietenie,

Rodica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

