Pub-Restaurant Urban

Prima zi de Duminică în care simţi căldura de vară!!! În sfârşit!! Parcă cu teamă chiar să ieşi la tricou :))… după multele zile ploioase şi reci.

Am plecat de acasă cu gândul să mâncăm undeva după o mini plimbare pe Bega

Cu cât te apropii de centru, cu atât se aglomerează, şi înţeleg de ce, peisajul este de vis, totul verde crud.

image

Aici se observă vaporaşele RATT, în care timişorenii se pot plimba de la 1 iunie, sau cel puţin aşa promit autorităţile locale.

imageimageimage

Fiind destul de cald, ne plimbam dintr-un parc în altul până ni s-a făcut foame!

Aveam încă de Sâmbătă seară o poftă de burgeri. Prietenul în schimb vroia ceva mai ‘light’, mai uşor, o salată? Nu nu, cum eu burger şi tu salată?? Hai mergem la Urban şi vedem 😉

De multe ori când nu avem idei unde să mâncăm în centru, aleg Urban, pentru că au meniu variat: salate, supe-creme, ciorbe, pizza, paste, pește, aperitiv, bucate din carne etc… şi mai nou şi burgeri, ca să fie în ton cu lumea 🙂

Pot să spun că ce am mâncat până acum la ei m-a surprins plăcut, mereu. De mai multe ori am ales acelaşi fel ‘Paste cu somon şi dovlecel’ 26 lei, Pizza Prosciutto 24 lei, chiar foarte bună, apreciez că rucola nu era toată vestejită şi uscată cum am văzut la alte localuri.

image

Salată, când vroiam să rămân fit :))

image

Pentru data aceasta am ales burger de vită cu cartofi wedges, şi prietenul paste bologneze.

imageimage

Foarte bun burgerul, prezentarea clar 10, păcat că era puţin ars pe jumătatea de sus a chiflei, dar totusi bun și juicy. Sosul mi s-a părut că nu prea avea nici un gust, un fel de maioneză cu ketchup.

Pastele bologneze ok…parmezanul părea cam aruncat din avion 🙂 .

În fine, eu am părere bună despre pub Urban din celelalte ieşiri, şi chiar dacă acum nu a fost cea mai fericită alegere, nu mă va împiedica să revin aici.

Personalul politicos, ştiu că mereu am fost serviţi cu politeţe, zâmbete, prompţi la comenzi.

Restaurant Urban, este perfect pentru grupuri mari de prieteni, pentru că este destul de mare localul înăuntru (asta în sezonul rece).

Meniul lor aici pentru curioşi. Facebook.

O zi frumoasă !

 

 

