Bucătăria – Zone Café

Ați fost până acum la Zone Café? Noi am fost de mai multe ori 🙂 !… Și am testat preparatele pregătite de Bucătăria Zone Café, de aceea vrem să vă împărtășim și vouă experiența noastră culinară! Am încercat majoritarea preparatelor și putem spune că ne-au surprins într-un mod plăcut! Meniul lor este diversificat: de la Mic dejun, Sandwich-uri, Salate, Pizza, Paste, Burgeri, Minuturi, Platouri sau Desert. Pot spune că au un meniu destul de interesant pentru o cafenea!

Seara, puteți alege să vă răcoriți pe terasă, cu o limonadă de fructe sau un fresh,… sau dacă sunteți iubitori de cafea, puteți alege un espresso sau un cappuccino cremos. De multe ori, seara, terasa devine neîncăpătoare, dar ne bucurăm că au amenajat acest loc ! Uneori, la prânz, alegeam să stau înauntru localului, să savurez în tihnă, ce mi-am comandat. Pentru un timp, am uitat că am venit să mănânc în pauza de masă, ci muzica ritmată mă făcea să mă simt ca în weekend (și era doar începutul săptămânii)!

Se vede că au muncit la tot ce ține de decor și de amenajarea cafenelei. Au chiar un panou cu poze, cum arăta acest loc înainte de a începe renovarea spațiului. Apreciez că și-au pus amprenta și au personalizat foarte bine locul, încât te simti bine în orice moment al zilei! Au mese viu colorate, spații speciale, foarte confortabile pentru grupuri mai numeroase!

Am găsit câte un meniu cu mâncare pe fiecare masa! Și apreciez asta, pentru că e mult mai comod și pentru client și pentru staff, să te așezi la masă și să alegi ce vrei să mănânci, fără să mai aștepti după meniu. Iar meniul de băuturi e adus mai târziu, sau doar la cerere.

Au avut o idee bună să personalizeze coperta meniurilor de mâncare! Nouă ne-a plăcut foarte mult această idee! Să știți că detaliile contează!

This slideshow requires JavaScript.

Totuși…să vorbim și despre mâncare! Cel mai des am comandat Sandwich-uri și Minuturi. Toate preparatele vin pe farfurii frumos alese, ori platouri de lemn. Totul e preparat destul de rapid și, în plus, tot ce am mâncat a fost gustos. Multe din meniu vin însoțite de cartofi wedges și sos de usturoi, însă preferatul meu e un sos de ardei adus pentru coastele de porc sau pentru burgeri.

Apoi după Sandwich-uri și Minuturi, aș pune pe același loc Salatele și Pizza. Ambele au o nota originală, combinații noi.. Urmează Pastele, care au fost sățioase și arătau bine (dar nu pentru pretențioșii care vor exact gustul pastelor de casă din Italia). Aici pastele carbonara au și smântână…dar nu e asta nici o tragedie 🙂 !

Am observat că patronii cafenelei petrec destul de mult timp în local, probabil vor să supravegheze îndeaproape cum merge treaba, uneori chiar venind ei să preia comanda, atunci când ospătarii erau destul de ocupați.

Un personal tânăr, care, cred eu că ar putea atrage și mai mulți clienții dacă s-ar focusa și mai mult pe clienți. Adică una e să fii un ospătar asaltat de comenzi și să fugi de nu-ți vezi capul și una e să încerci să faci față cu ‘zâmbetul pe buze’, chiar atent la clienții din jur, care poate vor să ceară nota sau să mai comande ceva. Un exemplu de luat în seamă, cred eu că este personalul Restaurantului Misto, care, deși aveau restaurantul plin, și noi eram un grup mare, erau atenți atunci când treceau pe langă masa noastră, dacă mai dorim ceva. Știu ca e o comparație îndrăzneață între servirea unui restaurant cu servirea unei cafenele/pub, dar dacă se poate îmbunătăți ceva, de ce nu? Poate sunt pentru unele persoane exagerări,…dar din punctul meu de vedere ca și client, promptitudinea contează! Să fii ospătar e cu adevărat un job greu, dar CALITATEA nu acceptă compromisuri!

Poate ospătarii sunt ‘puțin’ stresați de prezența șefilor, dar sperăm că nu vom mai sta cu mâna pe sus, în încercarea de a ne vedea cineva și a ne aduce nota…sau de a “păzi” banii pentru că nu am primit recipientul lor personalizat, unde lăsam de obicei banii pentru consumație.

This slideshow requires JavaScript.

Acestea fiind spuse, așteptăm să încercați cu încredere preparatele de la Zone Café și poate că, dacă atmosfera e plăcută, nu puneți la suflet toate detaliile! Nouă ne-a plăcut Bucătăria Zone Café, care, sincer, are potențial și le apreciem tot efortul! Noi am revenit des aici și asta vă recomandăm și vouă să faceți, dacă vă încântă locul și atmosfera! Pagina lor de facebook o găsiți: aici.

Vă doresc o zi însorită și multă voie bună!

Rodica

 

 

 

 

