La mulți ani – Misto !

image

Cum v-a fost weekendul, dragi prieteni? Noi ținem să vă spunem că am petrecut ‘mișto’! Am fost invitate să sărbătorim primul anișor de la deschiderea Restaurantului Misto din Timișoara <3, un mix între gastronomia italiană și cea americană! Interesantă combinație, așa-i ?

Am fost încântate de invitație și le mulțumim organizatorilor, mai ales că a fost un eveniment privat și locurile au fost destul de limitate. Seara a decurs încântător, începând cu o primire călduroasă. La intrare, ne așteptau cu un pahar de prosecco și aperitive atent pregătite,…  dar ce era cel mai important: cu multă voie bună!

image

image

Cei de la Misto s-au pregatit cu mesaje originale și funny,… numai bune de făcut poze și de imortalizat acest moment! Printre invitați se numărau: clienți fideli ai restaurantului, prieteni sau persoane care au contribuit la promovarea acestui restaurant. După ce ne-am mai acomodat, am ascultat cu drag discursul conducerii restaurantului. Acest restaurant este o alternativă culinară în Timișoara, realizat din pasiunea de a găti; și se vede amprenta personală în tot ce au realizat în acest prim an de existență!

image

Pentru a destinde puțin atmosfera și a reuși să socializam și să ne cunoaștem mai bine, am fost provocați să jucăm un joc cu indicii (gen jocul Mafia, dacă ați auzit de el). Au fost implicați toți invitații, am primit fiecare câte un biletel cu povestea unui personaj.

Povestea începea cu un turist turmentat care a venit să mănânce la restaurantul Misto. A comandat ‘vestitul’ burger de la Misto! Așteptând cu nerăbdare să îi vină comanda, a uitat că nu s-a spălat pe mâini și deja burgerul îi fusese servit! Cât timp a lipsit turistul, burgerul a dispărut …!!! În cercul suspecților erau 10 personaje, dar oare cine e vinovat de dispariția misterioasă a burgerului?

Ce era interesant e că: nimeni nu putea știi dacă e vinovat sau nu, ci doar ceilalți puteau descoperi cine e vinovat, cu indiciile primite.

Am citit bilețelul primit. Era povestea unei secretare la dietă, care trebuia să ia prânzul cu șeful ei la restaurantul Misto. Ea se gândise de dinainte, că va cere doar o salată și ce bine ar fii dacă s-ar putea abține să o mănânce toată! (off…dietele astea 🙂 ) În timp ce era la masă cu șeful ei, aude că sună telefonul șefului, care era un om important de afaceri. Acesta grăbit, ia telefonul și iese în fugă din restaurant. Profitând de acest moment, secretara se decide să meargă la toaletă să își pudreze nasul. În timp ce se îndrepta spre toaletă, vede pe o masă un burger nesupravegheat și se gândește ce bine ar fi fost dacă nu era la dietă și putea mânca și ea un burger de la Misto! Deodată aude un zgomot… și când iese de la toaletă, vede numai cioburi și apă pe jos!

image
Am bănuit că studentul a furat burgerul 🙂

Unul din indiciile primite pe bilețelul meu era că: Studentul părea că nu are prea mulți bani la el ! Jocul a început, aveam la dispoziție jumătate de oră să socializăm și să ne dăm seama cine e hoțul. Așa că am cunoscut personajul criticului culinar, care venise și el să mănânce la restaurant și care a văzut burgerul nesupravegheat, dar care nu mi se părea suspect în toată afacerea asta. Apoi am cunoscut bucătarul pofticios, ospătarul, alt turist, toți aveau câte un alibi. Doar studentul mi se părea suspect, pentru că am descoperit că el era cel care a dat peste o sticlă, atunci când trebuia să achite nota de plată. Mă gândeam eu, că a făcut o diversiune și a profitat că lumea nu a fost atentă și a furat burgerul!

Interesant la acest joc, a fost că te scotea din limita ta de confort, te făcea să pui întrebări unor persoane pe care nu le cunoșteai și în același timp puteai să te bucuri de povestea și contextul creeat de acest joc. Așa că în timp ce eu căutam să aflu un indiciu mult mai sigur, că studentul e cel vinovat de furtul burgerului, 2 persoane au fost mai rapide și au pus cap la cap toate indiciile și au descoperit că în restaurant era un alt personaj, un jurnalist, care a intrat în restaurant, gândindu-se că îi trebuie un subiect pentru un articol, așa că nu a mai stat pe gânduri și a fugit cu burgerul turistului!

Din păcate, pista pe care eu mergeam era greșită, pentru că studentul nu mi-a spus de la început că luase recent bursa și, deci, avea bani pentru a-și achita burgerul mâncat 🙂 !

Mi-a plăcut foarte mult jocul propus și cred că se poate creea un joc asemănător la o aniversare, eveniment, sau de ce nu la o nuntă! Normal că au fost și niste premii pentru câștigătorii noștrii: o masă romantică pentru 2 persoane. Și cum au fost 2 câștigători, premiul s-a dublat!

Am uitat să vă spun că toți invitații au avut parte de o surpriză, la care eu nu mă așteptam: am primit un card de reducere de 10%, până la sfârșitul anului, pentru mine și încă o persoană care mă însoțește, reducerea aplicându-se pentru toate preparatele de la Misto. Vă mulțumim pentru această surpriză și apreciem tot efortul și munca depusă până acum de întreaga echipă!

Timpul s-a scurs repejor,…era deja trecut de 20:30, cât ținea evenimenul, dar noi nici nu ne-am dat seama! Chiar am cunoscut oameni mișto și am socializat, dându-ne seama că avem în comun multe lucruri: ne place restaurantul Misto, ne place să vorbim despre mâncare și să încercam experiențe culinare noi! De la acest eveniment avem prieteni noi pe facebook, și le mulțumim!

La mulți ani, Misto,.. încă o dată!!! Ne bucurăm că ați împărtășit cu noi acest moment deosebit,… așa că, și noi, la rândul nostru, îl împărtășim mai departe !

Mai multe poze de la acest eveniment puteți găsi și pe pagina lor de facebook.

image

Stay Mișto… 🙂 și citește și review-ul nostru despre Mișto people la Restaurantul Misto.

Cu drag,

Rodica

 

