Sabres 10 ani!

Vineri 13 mai, restaurantul Sabres a împlinit 10 ani!

Cu ocazia evenimentului aniversar anunţat pe facebook, nu am stat să mă gândesc de două ori înainte de a suna pentru o rezervare, dat fiind experinţa plăcută de anul trecut.Link aici pentru povestea haioasă de acum un an.

Tot weekenndul reducere 10% la preparatele din meniu, plus un meniu aniversar cu specific franţuzesc, italienesc sau spaniol.

Clar urma să aleg ceva din meniul special!

image

Am fost întâmpinaţi cu acelaşi profesionalism la intrare, şi un pahar de prosecco.

Din partea casei (doar vineri) ne-au servit un aperitiv cu sushi. Şi tot vineri am avut şi muzică live.

 

image

Eu am mers pe Paella, mâncare originală din Valencia(Spania), iar prietenul a optat pentru Cacciucco din zona Toscana(Italia). Fiecare fel 55 lei.

Înainte de a comenta preparatele, vi le prezint în ordinea spusă…

 

image
Paella
image
Cacciucco

Sincer prima impresie a fost: ‘Asta e tot? Un crevete şi o scoică?’

M-am uitat la preparatul din Italia, parcă arata mai bine, dar atât de puţin, ca şi cum asta ar fi fost aperitivul.

Deja ne făceam planuri că în drum spre casă ne oprim la Mec :))

Despre gust nu aş putea spune mai multe, crevetele bun, făcut pe grătar…dar când mă gândesc cât de bun a fost în Valencia, şi cu Sangria! Pentru cei ce vor să ştie cum arată Paella. Paella Valenciană este considerată a fi reţeta originală şi constă din orez alb, fasole verde, carne (pui şi iepure), fasole albă, melci şi condimente cum ar fi şofran şi rozmarin. La Paella cu fructe de mare, înlocuieşte carnea cu fructe de mare şi omite fasolea şi legumele verzi.

Cât despre Cacciucco, conform tradiţiei, trebuie să existe cinci tipuri diferite de peste în supă, câte una pentru fiecare litera ‘c’ în cacciucco.

Ca să ne îndulcim puţin, am ales desertul Sabres, unde am avut puţin emoţii, pentru că ultima oară nu a fost cum îl ţineam eu minte.

Cel din parte stânga este ce am primit, gustul a fost divin, dacă erau mai multe pricomigdale ar fi fost perfect. Daaar păcat păcat păcat de servire, desertul Sabres aşa cum îl ştiu eu, venea prezentat într-un pahar înalt cu picior.

La jumatea sticlei de vin, am început să ne amintim de noi -varianta 2015, ne-am amuzat pe toate lucrurile 2015-2016, mă gândeam ‘mama câte amintiri frumoase avem doar în ultimul an, atâtea locuri vizitate, câte ar fi de povesit:)

image

Ca şi concluzie aş da 10 servirii, pentru că fiind restaurantul plin, ospătarii şi-au păstrat calmul şi profesionalismul.

Meniul lor aniversar nu mi s-a părut extraordinar, nici aperitivul de sushi nu a fost pe gustul meu. Dar când îmi aduc aminte de toate celelalte ieşiri la Sabres, sunt tentată să trec cu vederea lucrurile care nu mi-au plăcut acum.

Păcat că vremea nu a ţinut cu noi, pentru că terasă arată de visss!!!

imageimageimageimage

PS: Nu am mai fost la Mec, ne-a salvat coada,…era până la uşa, am stat 3 min cât să mă conving mintal că nu merită :)) Proud of myself! Stay Fit!

 

