Delicii vânătorești la Hotel Restaurant Stejarul (⭐️⭐️⭐️⭐️)

V-ați gândit ce fel de preparate sofisticate se servesc la un restaurant de lux ? Sau prin ce diferă preparatele făcute de un maestru bucătar, la un restaurant de 4 stele ( ⭐️⭐️⭐️⭐️ ), în comparație cu altele ? Noi  am aflat răspunsul ! Așa că vă vom împărtăși cum a fost pentru noi experiența de a lua masa la un restaurant de lux…chiar în mijlocul naturii !

Într-o zi însorită, la numai 20 km depărtare de Timișoara, am găsit oaza de liniște de care aveam nevoie, la Hotelul Restaurant Stejarul din Bazoșul Nou. În drum spre restaurant, mă gândeam cât de frecventat poate fi un restaurant care nu e în oraș …și mai e și de 4 stele! Dar pe moment ce ne apropiam de parcarea restaurantului ne-am dat seama că e multă “populație” aici! Era parcarea plină și o coadă interminabilă de mașini. Nu ne venea să credem că atât de multe persoane au venit aici, ca și noi, într-o zi de sâmbătă.

img_1483-1
Deja ne gândeam, cu puțin pesimism, dacă cerința pentru rezervarea mesei, va mai fi valabilă, pentru că am cerut să ne rezerve o masă în terasa interioară a restaurantului (mai aveau o terasa în fața hotelului).

Am fost primiți în restaurant și poftiți pe terasa interioară, asa cum ne doream! Aici privelistea era minunată! Stăteai pe terasa și erai înconjurat de natură în același timp ! Ce poate fi mai plăcut decât să fii înconjurat de liniște și aer curat, iar in fundal o muzică discretă!

Acest restaurant e amplasat lângă Parcul Dendrologic de la Bazoș,… și e ca o evadare din orașul aglomerat(Timișoara). Am aflat că în acest parc se găsește cel mai bătrân stejar din Timiș, un copac impresionant, cu o circumferință de șase metri, și care are aproape 500 de ani. Mai multe poze si detalii despre Parcul Bazoș, puteți găsi aici.

image
Dacă tot am venit la un restaurant de 4 stele, atunci să ne răsfățăm cu bunătăți de 4 stele! Pentru început, am comandat platoul nostru favorit: Platou vânătoresc 350g (35 lei). Ca aperitiv, platoul este de ajuns pentru 3-4 persoane. Mai multe detalii nu vă mai pot da,… dar pot adăuga că tot ce e prezentat pe acest platou e un deliciu vânătoresc și vi-l recomand cu toată încrederea! Mi-a placut enorm pateul de fazan și ouăle de prepeliță!

img_1491-1
Platou vânătoresc

După aperitivul încântător, ne-am delectat cu alte preparatele vânătoresti: Duet din piept de rață și mușchi de cerb cu crochete de cartofi și para în vin, Cotlet de mistreț cu cartofi piure și sos cu ghimbir și mere (sosul a fost excelent), iar ultimul Iepure cu sparanghel, sos de roșii și măsline.

Toate preparatele au fost excelent gătite, carnea extrem de bună și fragedă, nici nu credeam că mâncăm carne de vânat, pentru că, de obicei, rămane tare, dacă nu e gătită corespunzător. Toate felicitările noastre maestrului bucătar! Își merită renumele de Maestru!

Vă previn că o dată ce gustați asemenea bunătăți,… cu greu mai puteți uita această experiență !

This slideshow requires JavaScript.

Deși credeam că nimic nu ne mai poate impresiona dupa aromele vânătorești,… se pare că aici, și deserul este de 4 stele: Gâteau au chocolat cu înghețată și Camembert în crustă, cu sos de vanilie și fructe de pădure.Nu numai platingul a fost atrăgător, ci și gustul, toate se îmbinau perfect într-un desert fin!

Gâteau au chocolat cu înghețată

 

img_1500-1
Camembert în crustă, cu sos de vanilie și fructe de pădure

După masa copioasă, am decis să facem o plimbare prin parc și bine am făcut! Această zonă este o arie protejată, găsindu-se multe specii de arbori și arbuști aduse din Statele Unite ale Americii. Parcul se întinde pe 60 de hectare. Din păcate, aceste resurse naturale nu sunt amenajate foarte mult pentru turiști: cărările sunt de pământ și se gasesc puține indicatoare și explicații despre specii. Am aflat că acum ceva timp, se plătea o taxă de intrare, undeva la 5 lei. Dar acum nu am găsit pe nimeni care să se mai ocupe de asta. Nici biciclete de inchiriat, nici ghid sau altceva… Noroc că mâncasem la Restaurantul Stejarul, pentru că nu am fi avut de unde să ne cumparam vreo gustare sau o sticlă de apă plată.

Vă pot da exemplu un parc excelent amenajat pentru turiști: Parcul Arboretum de la periferia orașului Szarvas din Ungaria. Da, stiu,…nu e in Romania! Dar e destul de aproape de Timișoara și a fost minunat să ajungem acolo cu firma într-un team-building! Acesta se întinde pe 82 de hectare (puțin mai mare decât parcul nostru de la Bazoș), având 1600 de specii de arbori și arbuști. Aici anual, vin peste 80.000 de turiști. E frumos amenajat și oferă diverse activități, de asta și vin mulți turiști. Poate vom reveni pe viitor cu o nouă postare despre Arboretum Szarvas și Mini Magyarorszag Szarvas din Ungaria.

Poate pe viitor, Parcul Dendrologic de la Bazoș va fi apreciat la adevărata lui valoare și amenajat pentru mai multi turiști dornici să descopere frumusețile naturii!

Nu uitati sa va luati haine mai lungi sau o soluție împotriva țânțarilor, dacă vreți să faceți o plimbare prin parc… și de asemenea să vă rezervați o masa la Hotel Restaurant Stejarul, unde puteți degusta cele mai bune preparate vânătorești !

Bucurați-vă de  viața și de natură !

Cu prietenie,

Rodica

 

