Mișto people la Restaurant Misto!

Ne-am întors cu un nou review la Misto restaurant din Timişoara.

Având onoarea de a ne vizita CEO-ul firmei, am decis să facem o ieşire cu toţi colegii firmei la un local cu mâncare bună, băutură (bere în special pentru băieţi).

Vremea nu se anunţa foarte prietenoasă aşa că iniţial ne-am gândit la Cheers, dar mi-am adus aminte că ultima dată când am fost aici, la fel o ieşire cu toată frma, lucrurile nu au fost prea roz. În ideea că am cerut o masă pentru 20 persoane şi am stat ca sardinele, chelnăriţa nu prea făcea faţă la comenzi pentru că mai mereu cineva cerea ceva. Ţin minte că toţi au cerut atunci coaste de porc şi eu dintre toţi am avut ghinionul să nimeresc o bucătoaie plină de grăsime, nici vorbă să ţi se topească carnea în gură, savoare sau frăgezime.

Daaar, de data asta o colegă a avut inspiraţia să ne recomande restaurantul Misto.

În primul rând Misto în italiană înseamnă mixt, amestecat, a nu se confunda cu ‘mişto’ :))

Am rezervat în aceeaşi zi o masă pentru 16 persoane, şi surprinzător am avut 2 mese de 16 persoane, fără să stăm înghesuiţi.

image

Restaurantul este micuţ dar frumuşel, chelneriţele foarte de treaba şi zâmbitoare, asta ne-a plăcut, nu am aşteptat după nimic, erau mereu pe fază dacă cineva schiţa vreun gest de a mai comanda ceva.

Uitându-ne în jur ne-am dat seama că mai toată lumea comanda burgers, mai ales că în meniu lăudau carnea de vită Angus crescută pe păşunile din Transilvania!

imageimage

Da, ştiu, arată senzaţional! Dar şi gustul a fost pe măsură.

Mai toţi am ales varianta burger Shroomster: carne de vită Angus, ciuperci, bacon, brânză guda, roşie, salată, sos burger şi fiecare venea însoţit de o porţie de cartofi prăjiţi. Preţ: 25 ron. Cartofii foarte gustoşi, NU erau simpli din comerţ și îngheţaţi gen McDonalds.

În materie de băuturi, eu am avut o delicoasa limonadă cu  busuioc, şi vin roşu de Petro Vaselo pe care vi-l recomand din toată inima pentru că a fost excepţional ( chiar dacă sticla costă undeva la 50-60 ron ).

Per total, toţi am fost mulţumiţi, atmosfera bună, muzică potrivită pentru local.

Am cules câteva poze de pe linkul lor de facebook, şi mai jos link la meniul de mâncare.

 

This slideshow requires JavaScript.

image

Încă un lucru, pe pagina lor de facebook precizează că localul se închide la ora 11 PM dar am plecat la 12 şi tot era deschis! Ori nu este actualizată ora, ori au un concept gen, până la ultimul client.

Link la meniu aici.

Vă recomand cu căldură acest local, noi sigur ne vom mai întoarce!

#staymisto #feelingmisto #enjoybeingmisto

