Dulciuri făcute în casă – Casa Bunicii

Când ți se face dor de bunătățile de altădată, poți să alegi Restaurantul Casa Bunicii, din Timișoara și nu cred că vei fi dezamăgit! Aici, la Casa Bunicii, totul este natural, fără aditivi sau coloranți, cu ingredinente de la producători locali sau făcute chiar de ei, după rețete  tradiționale: dulcețuri, sirop, înghețată sau diverse murături. În plus, aici veți găsi multe rețetele tradiționale bănățene.

Casa Bunicii este un restaurant de familie. Aici se găsesc locuri de joacă special create pentru cei mici și chiar și un club after school. Există 2 restaurante Casa Bunicii în Timișoara: Casa Bunicii 1 și Casa Bunicii 2. Am avut ocazia să vizitez de mai multe ori Casa Bunicii 1, din zona Bălcescu și am fost încântată de locație, terasă și gustul preparatelor. Se servește meniul zilei la orele prânzului. Daca sunteți prin apropiere, se merită să îl încercați!

Meniul lor este unul destul de variat, cu preparate tradiționale, dar cu stil ! Pentru început aș vrea să vă împărtășesc părerea mea în legătură cu deserturile lor de casă. Vreau să vă spun că am revenit la Casa Bunicii să mâncăm din nou papanași. Dar nu orice fel de papanași ! Ci papanași de la Casa Bunicii, care s-au remarcat prin aluatul lor diferit ( nu i-am uitat, chiar dacă trecuseră câteva luni de la ultima vizită! ). Eram curioasă dacă vor avea același gust ca data trecută.

Uitându-mă în meniu, am văzut că pe lângă Papanași 250g (15.95 lei), “bunica” mai avea și alte bunătăți de casă: Mere-n pijama 200g (6.95 lei), Gomboți cu prune 220g (7.95 lei), Turtă cu prune și înghețată făcută în casă 200g (9.95 lei), Spumă de ciocolată cu vișine 120g (12.95 lei), Scoverzi cu brânză dulce și stafide, la cuptor 220g (9.95 lei).

Adesea, mă tentează să încerc arome și gusturi noi, așa că nu m-am putut abține să comand altceva decât papanașii pentru care venisem (dar consolându-mă că soțul meu îi va alege și voi gusta de la el). Am ales pentru mine: Turtă cu prune și înghețată făcută în casă 200g (9.95 lei), iar soțul meu a rămas la Papanași 250g (15.95 lei), pe care nu i-ar înlocui cu un alt desert !

Turtă cu prune și înghețată făcută în casă

“Înnăbușim prunele și murele în puțin unt și le asezonăm cu zahăr brun și scorțișoară. Le așezăm într-un vas de lut, acoperim fructele cu aluat și le dăm la cuptor. Servim totul împreună cu o cupă de înghețată făcută de noi.” Descrierea lor spune totul ! Desertul a fost nemaipomenit! O combinație foarte bună: prunele aromate și aluatul fărâmicios, așteptau să fie degustate, iar înghețata rece peste desertul fierbinte….e nebunie!  Te făcea să simți că se oprește timpul în loc și pentru un moment ești doar tu și desertul !

 

Papanași – Casa Bunicii 1 (zona Bălcescu)

Am re-gustat papanașii. Același gust nemaipomenit ! Aluatul lor de papanași e preferatul meu! Probabil că nu vă veți da seama din poze, dar erau bine prăjiti, iar la interior erau pufoși și simțeai gustul de ou și vanilie, nemaîntalnit în altă parte !

Ne-am convins, Casa Bunicii e în top la deserturi de casă! Vom reveni cu drag să luam prânzul sau cina, știind că “bunica” mereu ne pregătește ceva bun !

Puteți gasi mai multe poze aici: https://www.facebook.com/casa.bunicii/timeline?ref=page_internal

Sau pe pagina lor: http://casa-bunicii.ro/

O zi minunată tuturor !

 

Leave a Reply

