Totul e dulce și colorat la Codrina – cofetărie & patiserie

23

Astăzi vreau să vă povestesc experiența mea cu cofetăria Codrina. De mai bine de 20 de ani, cofetăria  Codrina este un nume familiar timișorenilor, având 4 sedii deschise în Timișoara. Așa că, atunci când am căutat o cofetărie pentru ziua nunții, Codrina, a fost prima opțiune, pentru că nu vroiam să risc, alegând o altă cofetărie mai puțin “încercată”. Vroiam ca prăjiturile, candy bar-ul și tortul, să arate bine și să fie gustoase, dar în primul rând îmi doream să fie proaspete, indiferent de cât ar fi costat.

This slideshow requires JavaScript.

Am sunat la cel mai apropiat sediu de-al lor (în zona Spitalului Județean) și am stabilit o întâlnire pentru a degusta și a alege prăjiturile și tortul pentru nuntă. Recunosc că am lăsat cam pe ultimul moment și mai erau 3 săptămâni până la nuntă, dar fiind o nuntă mai restrânsă, speram să îmi accepte comanda. Când am ajuns la cofetărie, am primit 3 cataloage cu modele de tort și împreună cu soțul meu le-am tot răsfoit, să vedem ce tort ni se potrivește. Știam ce căutam: tort cu etaj, marțipan, portocaliu și verde deschis.

În ziua nunții iți dorești ca totul să fie special și parcă nici un tort de acolo nu era așa cum ne imaginam noi, așa că ne-a venit ideea să le arătăm o poză cu un tort care ne plăcea nouă. Le-am arătat poza și au acceptat să îl facă, explicându-ne că acel tort are flori naturale și vor arăta puțin diferit, pentru că noi le doream făcute din marțipan, iar culorile pot varia putin, dar ne-au asigurat că vor încerca să îl facă cât pot de asemănător. Au printat poza color și au atașat-o la comandă.

În poza de mai jos, veți vedea și rezultatul:

Tortul a fost ales, au mai rămas prăjiturile pentru candy bar. La prăjituri mi-a plăcut că am putut alege din ce a fost compus candy bar-ul, cât și cantitatea lor, nefiind un candy bar standard, ci s-a putut personaliza după gustul nostru. Am degustat (gratis) câteva tipuri de torturi și prăjituri. Apoi am ales pentru candy bar: macarons, verine, mini tort dezbrăcat (amuzantă denumire, dar era noutatea lor în materie de prăjituri), mini tarte cu zmeură, bezele cu nucă, biscuiți inimioare, panna cotta etc.

Preferatele mele au fost prăjiturile mini tort dezbrăcat (nu știu de ce au denumirea asta): o crema fină, blat pufos și zmeură proaspată. Pe locul 2 au fost mousse-ul și verinele, care au fost foarte bune! Am primit complimente din partea multor invitați în legătură cu prăjiturile și tortul, așa că ne-a părut bine că am ales să colaborăm cu cei de la Codrina.

M&M (335)
Mini tort dezbrăcat

Blatul tortului ales de noi, a fost blatul Phildelphia, așa cum îl descriu și ei pe site: “Un tort vedetă: combinația de blat pufos de cacao cu cremă fină de brânză și fructe de pădure e pe cât de simplu pe atât de irezistibil.”

tort-philadelphia_xlg
Tort Phildelphia

Din același blat am ales și prăjiturile de dat invitatilor la plecare, în semn de mulțumire pentru că au fost alături de noi. Am ales să fie mini torturi și nu prăjituri clasice. De aceea le-am putut chiar pesonaliza cu un mesaj de mulțumire.

În noaptea nunții am fost chemați la bucătăria restaurantului de un reprezentant al cofetăriei, să vedem cum a ieșit tortul (și sa achitam comanda !!). Am fost surprinși într-un mod plăcut: tortul a fost realizat minuțios până la cele mai mici detalii și desigur că am fost mai mult decât mulțumiți !

M&M (479)
Tort nunta – personalizat

Tot atunci, soțul meu a întrebat și de mini torturile pentru invitați si am văzut alături că erau alte cutii pentru prăjituri, decât le alesesem noi. Am desfăcut o cutie….și surprizăăă!! Erau 6 prăjituri mici, nu un tortuleț Philadelphia: – Nu sunt prăjiturile noastre ! Nu asta am ales ! am spus amândoi. Dar întâmplarea amuzantă face că la restaurantul nostru erau 2 nunții în același timp și ambele aveau prăjituri și tort de la Codrina. Am descoperit că cei de la cofetărie nu au notat clar pentru ce nuntă sunt prăjiturile. Ne-am gandit, nu e nici o problemă, vom face shimb și problema e ca și rezolvată!

Dar ce sa vezi ?! La cealaltă nuntă deja se împărțeau prăjiturile noastre …..!!!! Aveam cu 10 prăjituri mai puțin ! Eu deja cedam…zic:…-Nu mai avem ce face…vom împărți prăjiturile astea rudelor,… deși nu e ceea ce am comandat! Între timp, reprezentantul cofetăriei dădea vina pe ospătarii de la restaurant și cei de la restaurant invers. Cert e ca soțul meu nu a cedat deloc! A zis clar: – Ori îmi aduceți câte prăjituri am comandat…ori nu le mai achit ! ….-Doamne! zic…-Cine iți mai face noaptea acum alte prăjituri la fel?? Mi se părea imposibil !!

Atunci reprezentantul cofetăriei Codrina ne-a spus că a vorbit la firmă și în termen de 2 ore ne vor aduce alte prăjituri ! Au trecut cele 2 ore, s-au tinut de cuvant și au venit cu alte 10 prăjituri Philadelphia. Și-au cerut scuze pentru încurcătură …și ca prin minune totul s-a rezolvat cu bine ! Incredibil !  Nu mai speram la asta !

5402048ed9eef_xlg
Macarons

Zilele trecute am revizitat cofetăria Codrina să ne reamintim gustul prăjiturilor de la nunta noastră. Așa că ne-am luat la pachet, să savurăm în tihnă, vestitele prăjituri Macarons. Atunci mi-a venit ideea de a vă povesti această experiență cu cofetăria Codrina.

Vă recomand să apelați cu încredere la această cofetărie,… și consider că oricine mai poate greși, dar contează cât de profesionist ești să rezolvi o situație nefavorabilă, ca mereu să ai clienți fericiți,..așa cum am fost și noi până la sfârșit!

Pe pagina lor web, puteți găsi modele noi pentru torturi de nuntă 2016: http://www.cofetariacodrina.ro/

