Restaurant Homemade-nou in Oraş

De restaurant Homemade am dat prima oară pe facebook.

Prima impresie a fost: este leit Musiu.

Rasfoind pagina lor de facebook cu poze delicioase la mâncare, şi fiecare poză avea o poveste, o istorie, doar asta mă gândeam “este Musiu2”.

Sloganul lor este “Homemade* totul făcut în casă”; îmi amintesc când intrai la Musiu, pe scări, primul geam dădea în bucătăria lor, geamul fiind mereu deschis, direct ţi se făcea poftă de detoate.

Mi-am propus să încerc localul nou pentru că se pare că este ‘pe piaţă’ de câteva luni doar, am făcut rezervare într-o Sâmbătă seară, numai bine motiv să sărbătoresc că am fost cerută în căsătorie.pink-heart-outline-clipart-aTexGLAT4

Să ajungem acolo a fost ciudat pentru că nici un banner publiciar cu numele localului, nici o lumina, nimic. Umblam cu google maps pe Gheorghe Doja de parcă nu mai trecusem de sute de ori pe linia tramvaiului 7…dar zona bălcescu nu este locul ideal să te afli seară, nici măcar în doi.

Am avut noroc că am văzut o uşa deschisă, am intrat, şi pe o altă uşa cu un font de 12 :)) scria “Homemade”. Atât. Şi sincer după o ora ce am ajuns noi era full de lume; asta înseamnă să îţi faci publicitate pe net.

Restaurantul este amplasat într-un apartament dintr-o clădire veche zona Bălcescu. Stil oldies, îţi da impresia că eşti musafir la om în casă, mai degrabă în vizită la o mătuşica sau la bunica acasă.

Fiind seară, am zis să îmi păstrez silueta cu un ghiveci de legume, apoi am uitat de silueta şi ne-am comandat şi desert, şi vin rose că doar sărbătoream un nou capitol minunat din vieţile noastre:

image

Prima oară m-au impresionat mult paharele, şi faptul că la fiecare nouă comandă ne aducea vinul în alt design de pahar.

image

Apoi am văzut că aveau de unde alege, pentru că aveau un raft de toate modele:

12644739_1671710586411228_986632638370996672_n

Ghiveciul de legume foarte bun, avea un gust familiar de făcut în casă, sau ca la mama acasă; l-am împărţit în doi şi a fost suficient.

Desertul, mmmm daaa, delicios, dar aşa de putinn :((( Ceva gen cât să îţi placă foarte mult, dar să nu te saturi, şi să mai revi la ei.

image

O bucăţică la fiecare, şi normal că mereu mă întindeam către farfuria iubitului meu pentru că desertul lui cu ciocolată, marţipan, nuci, divin….

La partea de preţuri, da sunt preţuri mai mari aş putea spune, deoarece un fel principal consistent te ducea undeva la 30-40 lei, desert până în 20 lei, paharul de vin 12 lei parcă.

După ceva vreme sa umplut tot restaurantul, lângă noi s-au aşezat o masă de 15-20 oameni, străini toţi; mă întrebam cum au dat de restaurant, pentru că de afară nu ai cum să îţi dai seama că e un local aici.

Chelnerii foarte amabili şi zâmbitori, mereu atenţi dacă mai vrei ceva, nu aşteptai după nimeni şi nimic.

A fost o seară specială, frumoasă, mă tot uităm stânga dreapta pentru că îmi plăcea tot ce vedeam la local.

image

Am recomandat unor prieteni să venim aici şi au răspuns categoric NU, pentru că au fost şi nu le-a plăcut deloc, că sunt preţuri mari, că au cerut lava cake şi a venit “împrăştiat” :)))) În fine, gusturile fiecăruia… .

Colega mea Rodica a scris un super review la Musiu aici dacă sunteţi curioşi.

O zi frumoasă!

 

 

 

 

