O seară la stimabilu’ Musiu

E vineri…yeee….e aproape weekend !!! Încă de dimineață, mă gândeam ce să îmi plănuiesc pentru vineri seara…Aș avea nevoie de o seară relaxantă în care să mă bucur de weekend alături de soțul meu ! Și atunci mi-a venit ideea să luăm cina la restaurantul Musiu din Timișoara. Am intrat hotărâtă pe pagina lor de facebook să văd cu ce retete noi ne încântă stimabilu’ Musiu. Știam că în fiecare zi, se postează rețetele zilei printr-un joc de cuvinte și o invitație la prânz sau la cină. Zis și făcut ! Am făcut rezervarea tot la ei pe pagina de facebook. Seara a venit, am pășit în casa primitoare a stimabilului Musiu. Probabil, soțul meu se aștepta să fie un restaurant fancy, nu unul non-conformist, așa că a fost impresionat de decorul restaurantului. Am trecut prin grădina, apoi am intrat în prima cameră de la parter și am urcat la mansardă, unde ne rezervase ei, o masă.

Restaurant Musiu Timisoara

Mansarda a fost foarte interesantă. Carți, vinuri, obiecte de artă…atât de multe lucruri diferite…dar puse la comun, să arate atât de bine !

This slideshow requires JavaScript.

Meniurile erau pe masa și a fost un avantaj, pentru că am putut să le răsfoim până a venit ospătarul, dar tot cu ochii la decor. Soțul meu a comandat: Cotlet de porc cu dovlecei la grătar și sos pesto cu leurdă (27 lei), iar eu am comandat: Păstrăv la grătar cu prosciuto, ierburi aromatice și sos cu chili și usturoi (30 lei).

Preparatul ales de mine avea o crustă foarte bună, făcută din prosciuto, iar pe deasupra avea ardei chili și condimente. Alături, am avut o salată rucola combinată cu salată valeriană și 2 felii generoase de lămâie. Ar fi fost bine să citesc întreaga denumire a preparatului, pentru că atunci când am comandat, nu am observat întreaga descriere, în care era chili…deci iute !!

Din experiențele anterioare la Musiu, tot ce am mâncat aici, a fost foarte bun și nu a fost iute, așa că altădata voi fi mult mai atentă la ce scrie în meniu! Dar nu a fost o problemă atât de gravă, pentru că eu mănânc din când, în când și puțin picant. Așa că am “ocolit” ardeii mici și roșii, și nu a fost exagerat de iute, s-a putut mânca! Dar le recomand preparatul acesta, persoanelor cărora le place mâncarea picantă !

Păstrăv la grătar cu prosciuto, ierburi aromatice și sos cu chili și usturoi

Cât m-am “luptat” eu cu păstrăvul, soțul meu terminase demult de mâncat. Nici nu am apucat să  gust de la el, dar mi-a povestit că i-a plăcut cotletul, a fost suculent, iar dovleceii la grătar au avut un sos pesto cu leurdă ce avea un gust înțepător(puțin iute) și a fost ceva nou pentru el.

Cotlet de porc cu dovlecei la grătar și sos pesto cu leurdă

Mâncarea de aici se aseamănă cu decorul restaurantului: îmbină originalitatea, creativitatea și non-conformismul.

Bun…, acum să trecem la desert! Apreciez că aveau disponibil orice desert din meniu! Așa că am ales: Chec de banane cu ciocolată belgiană și înghețată (15 lei), iar soțul meu: Tartă cu lime, spumă de mascarpone și sos de vanilie cu ghimbir (15 lei).

Tarta cu lime nu a fost o tartă clasică, ci erau 3 cupcake. Dar nu știu unde “a fugit” sosul de vanilie și ghimbir ?! În fine…, am gustat și eu: bună, aromată și se simțea gustul de lime.

img_1136
Tartă cu lime, spumă de mascarpone ( fără sos de vanilie cu ghimbir )
Chec de banane cu ciocolată belgiană și înghețată

Desertul meu a fost de vis ! Chec pufos, sos de ciocolată și înghețată presărată cu nelipsitul susan negru, care se regăsește în aproape toate preparatele gătite la Musiu ! Vă declar că pentru desertul din fața mea …aș lăsa orice dieta ! L-am împărțit și cu soțul meu, să nu fie trist că desertul lui nu a avut sosul așteptat de vanilie cu ghimbir.

Am lăsat intenționat la sfârșit să vă spun că aici e o muzică foarte plăcută, nici nu știu ce gen e de fapt: o combinație de swing, jazz, retro…dar oricum e ceva diferit, te duce cu gândul la muzica bună de altădată. De atunci ascult cu drag melodia de mai jos, care mă duce din nou cu gândul la seara de la Musiu:

Aștept să vină vara să beau o limonadă de castravete și ghimbir la Musiu ! Poate chiar o seară de film sau teatru ! Un loc cu mult potențial, atmosferă plăcută, muzică relaxantă, creativitate în preparate, amabilitate,… toate te fac să te simți confortabil și să revii cu drag!

Pagina lor de facebook: https://www.facebook.com/lamusiu

Web: https://www.musiu.ro/

One thought on “O seară la stimabilu’ Musiu

Comments are closed.