Locanda Del Corso! Cucina e vino

De câte ori nu am trecut pe lângă Locanda Del Corso  mă gândeam “trebuie să merg aici” mai ales fiind amplasat strategic pe una din singurele străduţe pietonale (la vremea aceea) din centrul orașului Timişoara.

Restaurantul nu lasă loc imaginaţiei, fiind complet acoperit de geamuri:

Ceea ce nu este un lucru deloc rău pentru mine, poate doar lipsa intimității, pentru că nu e cineva să treacă pe lângă restaurant şi să nu se uite înăuntru :))

O să precizez, chiar dacă nu mai este nevoie, din titlu îţi poţi da seama uşor că Locanda del Corso este un restaurant cu specific culinar italian.

Am sunat pentru rezervare (ca de obicei), o ieşire cu colegele era programată Sâmbăta la 6.

“Surpriza” a fost că tipul la telefon nu a notat nimic, am ajuns acolo toate trei aranjate, curioase, nerăbdătoare, şi nu aveam rezervare…uitându-mă în jur localul era trei sferturi plin, am simţit cum îmi creşte nivelul tensiunii “Dar cum este posibil? Ce restaurant e acesta? Vă bateţi joc? Nu sunteţi atâta în stare..de o rezervare?” cam astea îmi veneau în minte şi cred că unele le-am şi zis, pentru că am rămas puţin surprinsă de ce s-a întâmplat. În fine, ne-a făcut rost de o masă, cumva limitate de timp pe când avea să vină următoarea rezervare, peste 2 ore.

Şi acum, aperitivul…am fost super inspirate aici, pentru că am ales un minunat platou “Mezeluri şi brânzeturi italiene” 78 ron.

 

2015-12-19 19.48.48

Ne gândeam “Dacă arătăm poza asta colegilor noştri, le plouă în gură sigur!” (nu că mie nu îmi lasă gura apă acum când scriu :)))

Apropo, ceaiul din poză “ceai cu rom”, şi sincer cred că avea 1 ml ceai, restul rom, sau aşa mi s-a părut mie, era tărie la propriu.

Dorind să testez autenticitatea localului italienesc, am ales un test simplu: Pizza.

Pizza cu fructe de mare eu (42 ron), pizza del Corso(39 ron) Ana, Rodica paste ravioli cu ricotta şi spanac, în sos de teleggio, speck şi ulei de trufe(58 lei):

 

2015-12-19 19.52.37

Da, perfect totul, pastele făcute în casă, gustos. Notă 10? Să zicem că da.

Desertul iarăşi foarte bun:

2015-12-19 19.56.46

Şi din unghiul ăsta se vede foarte bine şi desertul colegelor mele: cheesecake şi souffle al cioccolato.

Per total aş putea spune perfect dar nu spectaculos. Când m-am reîntors aici, a fost gen “vreau să mănânc paste bune în centru, şi să fie puţin fancy localul”.

image

Ştiu că m-am chinuit puţin să-mi conving prietenul să venim aici :)) pe motiv că nu eram amândoi pe acelaşi film cu locaţia.

Şi fiind puţin iritat că a trebuit să vină unde vreau eu, când şi-a comandat un Paulaner Hefe Weißbier Naturtrüb a fost atent la detalii: “nu ştie chelnererul să-mi pună în pahar,
1 deget prea mult de spumă” :))) pe mine mă amuză, în fine nu este aşa grav ce s-a întâmplat, sau ??

Dar ştiu că ne-am simţit bine la sfârşit, pastele cu legume excelente; el a avut carbonara, senzaţionale!!!

Prețurile sunt pe măsură aş putea spune, dar fiind în centrul oraşului, ce să mai zici ?!

Dacă merită o ieşire la Locanda del Corso? Da sigur, de ce nu! Am recomandat prietenilor şi sigur voi mai merge şi eu.

Alte poze sugestive ale localului:

Atmosfera bună, puțin zgomotos fiind open space.

Personalul respectuos, prompt.

Facebook-ul lor aici.

 

