Restaurant Core ‘e Napoli

De fiecare data cand imi propun sa iau pranzul in oras aceeasi intrebare: Unde vrei sa mancam ?

Si fiind o zi minunata din vara anului 2015, o prietena imi propune o noua pizzerie la bastion.

Prima impresie:

10660360_572730396166775_3473480437584074879_n

core-e-napoli

E perfect!! Deja ochisem un copac inalt si bogat sub care sa ne asezam la masa.

Terasa alba cu verdele crund al copacilor si caramiziul peretilor, atat de placut la vedere. Am avut imediat sentimentul ca am luat decizia perfecta venind aici.

Descrierea lor  deloc indrazneata as punea spune pentru ca ce si-au propus au reusit:

“Dorim sa incepem de la aromele si culorile incantatoare ale tinutului nostru, care au pasionat scriitori, poeti si artisti secole intregi. Va propunem cele mai autentice retete ale traditiei italiane, gatite urmarind procedura clasica si, de ce nu, va povestim si un pic despre istorie. -Poftă bună!”

De afara se vedea cuptorul imens din inauntru, intrucat mi-am zis imediat: Pizza cu procciutto crudo, daaa!

Mi-am ales asadar Pizza Italiana: “Miez de lapte si mozzarella de bivoliță. La ieșirea din cuptor: roșii cherry proaspete, prosciutto crudo, rucola, fulgi de parmezan ” – 36 lei

Acum stiu 36 lei, pentru o pizza? Dar as da mai mult pentru ceva de calitate, decat 20 lei pentru salam cu sunca, mezeluri obosite, cascaval gras, in fine…

2015-08-23 15.38.57

A fost exact pe gustul meu, am mancat pana la ultimul fir de rucola :))

Totul proaspat, gustos.

Motiv pentru care am ales sa imi sarbatoresc prima zi de concediu (2 saptamani) tot la Core e Napoli.

Imi amintesc si acum, seara de vara perfecta pentru a sta la terasa, sa te delectezi cu un vin bun, o feliutza(mai multe) de pizza, pe atunci era febra cu “asta inseamna sa fii mafiot…” si ma gandeam “sa ai 2 saptamani de concediu si sa inchei ultima zi de lucru intr-un cadru asa romantic cu iubitul tau….ASTA inseamna sa fii mafiot”.

Si ca sa incerc sa va induc macar putin starea, toata seara o muzica dulce … italian classic delightmusic-notes-clip-art-png-139835101453

imageimage

La mesele din jur auzeai doar italiana, semn bun ca este un restaurant italian davvero!

Imi crea impresia ca sunt in concediu, delectandu-ma cu un vin parfumat, pizza gustoasa, muzica autentica, undeva la o terasa ascunsa dintr-un cartier italienesc, unde timpul sta putin in loc.

Asa arata o seara reusita, in care mancarea, bautura, compania dar mai ales atmosfera se unifica perfect(si poate si sentimentul de concediu, planuri de vacanta :D)

In vacanta de craciun ne-am intors din nou, pentru ca aveam eu pofta de ceva bun, yummy, gustos, autentic.

2015-12-29 22.07.33

Aceeasi atmosfera relaxanta, si la un pahar de vin:

image

totul se discuta, dezbate, se simte altfel  :))

Concluzii:

  1. Da merita Core e Napoli! Nu stiu cum sunt comenzile acasa, dar restaurantul nu dezamageste
  2. Atmosfera, meniu, dar si personal: 10!
  3. Astept vara sa ma reintorc, poate chiar inainte de excursia in Bari? Hmm

Am ales catvea poze sugestive inainte de a va lasa sa le ‘rasfoiti’ site-ul.

Sper prin postarea asta sa imi conving si colegele Ana si Rodica sa avem o iesire aici si sa gustam si alte preparate.

Avere una splendida giornata!! index

 

