Restaurant Sabres

Sabres este un restaurant cu specific pescaresc de soi din superbul oras Timisoara.

Aleg restaurant Sabres cand vreau ceva aparte, special, o zi de nastere, o prima intalnire in doi….o iesire cu colegele? Desigur!

Ne-am reintors la Sabres in 2015 pentru ca a fost atat de gustoasa prima iesire.

Fara prea multe introduceri:

2015-06-27 13.17.57
Saint Jacques shells au gatin
2015-06-27 12.59.58
Shrimps rolled in potatos and cocktail sauce
2014-09-21 19.37.16
Festin cu peste
2014-09-21 20.02.46
View
2014-09-21 19.23.43
View
2014-09-21 18.53.35
Salmon tartar

Daca a fost gustos? Eu cred ca pozele vorbesc de la sine.

Tartarul de somon putin greu la silueta dar trebuie si exceptii.

Si inca nu v-am aratat desertul ->

2015-06-27 13.33.15

rsz_2015-06-27-13-32-11

Special pentru desert Sabres(asa ii spune) m-am reintors cu boyfriend-ul meu “Dar trebuie sa mergem la Sabres, sa incerci desertul lor!!! O sa simti ca zbori de placere”

Si dezamagire, nu a mai fost la fel, nici paharul, nici crema de vanilie, fara pricomigdale. Ma gandeam “De ceeee, si i-am facut atata reclama”.

In fine, nu am facut poza pentru ca am vrut sa raman cu amintirea primei experiente.


 

Si acum sa va povestesc putin o intamplare amuzanta (amuzanta dupa ce trece ceva vreme)

Prietenul meu sa hotarat sa imi faca surpriza intr-o vineri seara, rezervare la Sabres, noi doi, sarbatorind iubirea, cu un pahar de vin, chill, indragostiti + 15 % reducere la consumatie ca era ziua restaurantului, ce sa mai … era perfect totul.

Si ne tot gandeam noi daca sa incercam Homarul! Fara prea multe povesti, am facut noi ceva pariu si a rezultat sa ne luam amandoi Homar, unu el unul eu. Si pentru ca trebuie sunat cu cateva ore inainte pentru prepararea lui, la telefon ne intreaba “sigur 2 homari?” noi “Daaaa”.

Am ajuns la restaurant, am inceput cu o sticla de vin rosu, totul perfect….culmea, bucatarul se ofera sa vina la masa noastra sa ne prezinte homarii pe un platou vii!! Eu am facut fete, fete cand am vazut cum se misca, cred ca se gandea sa sunt putin locaaa.

In fine, ne intreaba cum vrem sa ni-l prepare? Nestiind ce sa raspundem, se ofera el la  o garnitura speciala 😉

Intr-ul final asteptarea a luat sfarsit….siiii:

2015-05-15 21.22.282015-05-15 21.51.11

A fost….nu stiu cum sa incep, hmmm, divin? extraordinar? totul perfect? fiecare inghititura era urmata de: este de vis! Delicios! Da…cred asa as putea sa spun ca a fost.

La sfarsit BUM:

La fel de delicioasa a fost si nota de plata undeva la 750 ron =)))

Noroc cu reducerea de 15% si am platit 600 si ceva ron.

Am ras toata seara pe tema asta, un fel de rasu plansu, comedie neagra.

Am zis ca o luna mancam covrigi din centru, lucru pe care l-am si facut a 2-a zi :))

Nu stiu de ce nu ne astepam la suma asta…am inteles gresit din meniu, era calculat la 100 g, si avand 2 homari se aduna.

Dar nu regret deloc! A fost prea bun ca sa am regrete, felicitari bucatarului! A fost senzational!

Motiv pentru care ne-am reintors si de ziua mea:

2015-08-07 21.28.30

Platou cu fructe de mare 140 ron, si mie imi era rusine prima oara sa ii propun sa ne luam platoul asta, ma gandeam “140 ron…prea mult, o sa zica ca sunt nesimtita”, si am ajuns sa platim 600 ron Ha-Ha-Ha-Ha.

Dar merita! Atmosfera, personalul, MANCAREA, merita tot.

Detalii legate de meniu gasiti aici.

 

