O duminică delicioasă la Pub & Restaurant Oxford Timișoara

image

Astăzi, Rodica vă recomandă câteva bunătăți de la Oxford. Prima recomandare este: Salată de creveți cu avocado (350g) 26 lei. Am savurat salata până la ultima bucățică și am remarcat  că totul se îmbină perfect, atât vizual cât și  din punct de vedere al gustului: creveţi, avocado, tăieţei crocanţi de orez, dressing de iaurt de capră și bineînțeles nota finală: o bucată generoasă de brânză gorgonzolla. Au fost cei mai buni creveți gustați de până acum! Felicitări Oxford !

image
Salată de creveti cu avocado

Acum să trecem la desert ! Am tot răsfoit meniul, gândindu-ne ce să alegem pentru că aveau 8 tipuri de desert. Dar ne-am hotărât: Lapte de pasăre cu sos de fructe (140g)  11 lei și Rulouri de banane (200g) 12 lei.  Suna destul de bine.

image
Rulouri de banane (cu ciocolată)

Am făcut o alegere bună. Ambele au fost foarte gustoase și chiar ne-au surprins într-un mod neașteptat. Poate vă întrebați de ce? Să vă explic: atunci când am comandat desertul, ni s-a spus că: ‘-Stăm cam rău la partea de desert, dar voi întreba bucătarul dacă mai avem ce doriți !’ Poate pentru ca era duminică și nu mai aveau unele ingrediente, cine știe ?!. Dar, nu am primit nici o alta veste rea așa că am avut noroc.Spre surprinderea noastra, desertul arăta deosebit și ne aștepta să îl savurăm. Rulourile cu banane erau aburinde, bogate în ciocolată, plus crema de vanilie. Nici laptele de pasăre nu s-a lăsat mai prejos, foarte ‘pufos’ si bun.Cred că v-am făcut poftă, așa-i ?

Voi mai reveni cu drag la Oxford să încerc și alte preparate. Tot ce am încercat până acum, a meritat. Nota 10 cu felicitări !

image
Lapte de pasăre

Un pub cu eleganța unui restaurant ! 

Oxford: http://www.oxfordtm.ro/

