—CARUSO—

Dupa multe amanari, am ajuns la restaurant Caruso la recomandarea unei bune prietene.

Imi amintesc vreo 3 luni la rand ne gandeam “Caruso? ….hai o lasam pe luna viitoare”. De ce? Analizand meniul de pe  site-ul lor ne-am dat seama ca de data aceasta  nu o sa ne putem delecta cu aperitiv, fel principal, desert asa cum ne  place noua.

Caruso restaurant se doreste a fi din categoria “Fine dining” mai precis presupune calitate ridicata pe 3 zone importante: meniu, servire și atmosfera.

Ne-am facut rezervare intr-o sambata seara la  ora 6.

Am fost impresionate de la usa de restaurantul micut si cochet.

Cred ca a fost singurul restaurant in care am ras copios in prima parte a cinei.

Imi amintesc si acum cred ca am stat si am parcurs fiecare fel in parte:

– “Mda, nu avem bani si de  aperitiv”

– “Un hamburger 58 lei?? 150/50 g Serios?”

Nestiind cu ce anume vreau sa ma delectez mi-a fost oarecum usor sa ma decid cum nu multe feluri principate erau sub 50 lei. Asa ca am ales un cappuccino, Pizza Fructe de Mare, tarta Caruso.

Am fost anuntata ulterior ca este o eroare in meniu cu privire la pizza fructe de mare; se pare ca din tot ce era prezentat in meniu  “Calamari, creveti, tentacule de caracatita, scoici, carne de scoici, rosii cherry, ardei iute, patrunjel”…era doar cu creveti. Am zis…ok, fie si asa. Mi-am zis ca urmatoarea data o sa ma anunte ca e doar cu rosii cherry.

Imi zice Ana “Lasa, o sa vezi ca o sa fie creveti speciali!”

“Daaaa sigur, o sa fie unul in mijloc care o sa dea din maini si picioare”

Dupa asta imi amintesc ca mi-am poreclit pizza “Crevetele dansator” :))

Rezultatul:

image

Fara rosii cherry, ardei iute, patrunjel, dar trecand peste….acum nu ca as vrea sa compar cu cea de  la Locanda del Corso:

2015-12-19 19.52.37

Ceea ce pot spune trecand peste “look” este ca intradevar ingredientele erau naturale, incepand de la sosul de rosii, ce mi-a adus aminte de borcanele de rosii facute de bunica vara. Era gustos, totul natural,cum face mama acasa, doar ca de 55 lei face vreo 3.

Stiu ca mi-am spus “cu sosul de rosii potrivit, o mozzarella de calitate si creveti, oricui ii iese”.

Uitandu-ma la colegele mele ce si-au comandat, mi-am zis ca am dat gres cu ce am ales 😦

Desertul insa a fost senzational “Nu e frisca. Nu e nici mascarpone. Este cremoasa. Dar nu e nici budinca sau crema untoasa. E dulce si totusi nu prea dulce. Dar parca mai are un gust nedefinit. Oare ce e?” A fost un vis dulce, exact cum  ii  place  oricarei fete cand ii  e pofta de ceva dulce :))

12376202_586792214801547_3031587877037142091_n

Exact ca in poza de pe pagina lor de socializare.

Da cu desertul m-au cucerit.

Concluzii:

  • Meniu: 4 stele (pentru cei care isi permit)
  • Servire: 3 stele
  • Atmosfera : 5 stele (ne-am luat portia de ras pe seara respectiva)

 

Daca m-as intoarce? Nu.

Consider ca sunt alte restaurate mult mai “fine  dining” decat Caruso, pe care le vom prezenta intr-o alta postare.

Daaaaaar…

image

Per total arata bine, cel putin din poza 😉

 

